۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
رونق اشتغال دریا محور استان بوشهر با توسعه صدرا محقق می‌شود
استاندار بوشهر:

رونق اشتغال دریا محور استان بوشهر با توسعه صدرا محقق می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر پیشرفت شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال‌زایی استان بوشهر را حیاتی دانست و گفت: رونق اشتغال دریا محور استان بوشهر با توسعه صدرا محقق می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، رشد و توسعه شرکت صدرا را برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه‌های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

وی با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر بیان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با افزایش عمق کانال و اسکله بندر بوشهر امکان تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر فراهم شده به‌گونه‌ای که اخیراً یک کشتی با ظرفیت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی‌سابقه بوده است.

گراوند شرکت صنعتی دریایی صدرا را یک ظرفیت مهم در تولید، ساخت، اشتغال و صادرات سازه‌های دریایی دانست و خاطر نشان کرد: شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است و استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا بوشهر گفت: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی‌ و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.

کد خبر: ۹۴٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha