۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی در سرعین احداث می‌شود
استاندار اردبیل:

هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی در سرعین احداث می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی احداث نخستین هتل پنج ستاره تامین اجتماعی در شهرستان سرعین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو، صبح یکشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث هتل سازمان تامین اجتماعی در سرعین اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای همکاری با بخش خصوصی و نیز دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل با جدیت خوبی در حال اجراست و به همین منظور حمایت‌های لازم را مبنای کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به این که احداث این هتل سبب رونق اقتصادی منطقه می‌شود، بیان کرد: احداث هتل ۴ ستاره نیز از  سال ۹۷ مصوب شده اما به مرحله اجرا درنیامده است اما هم‌اکنون پروژه‌ای که امروز شروع می‌شود پروژه هتل ۵ ستاره در شهرستان سرعین است که امیدواریم با موفقیت شاهد اجرای آن باشیم.

استاندار اردبیل گفت: امیدبخشی و نشاط‌آفرینی جزو مهم‌ترین برنامه‌های تأمین اجتماعی است که خوشبختانه در استان اردبیل با روند خوبی در حال اجراست و به همین منظور سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام یافته است.

بهنامجو تصریح کرد: در راستای توسعه اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و درصدد هستیم با رفع مشکلات و موانع به اهداف مورد نظر دست یابیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که شهرستان سرعین دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است، بنابراین درصدد هستیم تا با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات موجود استان گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

شیرزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در این زمینه اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث هتل ۵ ستاره سرعین در نظر گرفته و این پروژه در مساحتی به اندازه ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با ۵۵ واحد اقامتی احداث می‌شود.

کد خبر: ۹۴٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha