۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
ارائه بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران در اردبیل/ ۷۰ واحد تولیدی به بهره برداری می‌رسد
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد

ارائه بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران در اردبیل/ ۷۰ واحد تولیدی به بهره برداری می‌رسد

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران و پشتیبانی کارآفرینان بسته‌های تشویقی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این بسته‌های تشویقی شامل صدور مجوز در کمتر از نیم روز، پرداخت تسهیلات کم بهره و همچنین تدارک زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که با همراهی مجموعه‌های اجرایی و اداری در حال تهیه و تدارک است.

​​​​وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سال جاری حوزه تولید را رونقی مضاعف ببخشیم و در این زمینه در محورهای مختلف برنامه‌های حمایتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در کنار برنامه‌ریزی‌های ملی انجام شده و در مرحله عملیاتی شدن است.

رئیس سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت اردبیل گفت:‌ امسال تمام تلاشمان بر این است تا با توجه به شرایط خاص استان و سرمایه‌های عظیم صنعتی و معدنی موجود بتوانیم فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی فراهم کنیم تا اهداف مورد نظر تحققی عینی پیدا کند.

صادقی افزود: با توجه به اینکه بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری دریافت کردند و بخش عظیمی از آنها در حال تکمیل واحدهای تولیدی هستند، در سال جاری بیش از ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی مهم و تأثیرگذار در سطح استان روند تکمیلی خود را سپری کرده و به عنوان مجموعه‌های تولیدی و کارآفرین به بهره‌برداری برسند.

وی این واحدهای صنعتی و تولیدی را در بخش‌ها و رسته‌های غذایی و آشامیدنی، منسوجات، کیف و کفش، تولید کاغذ، صنایع تولید مواد و محصولات شیمیایی و پلاستیکی و همچنین تولید فلزات و... اعلام کرد و ادامه داد: ما همچنان از سرمایه‌گذاران با توجه به تهیه بسته‌های تشویقی انتظار داریم تا در استان اردبیل در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌ها را انجام داده و به توانمندی اقتصادی این استان کمک کنند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در استان اردبیل جهش خوبی در حوزه صنعت و همچنین تبدیل این استان به قطب تولید محصولات صنعتی با پایه صادرات‌محور در حال انجام است که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسئولان استان زمینه و ظرفیت خوب در این حوزه فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم اهداف مورد نظر در بخش تولید و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده را به ثمر بنشانیم تا اهداف مورد نظر در بخش تولید و تبدیل شدن استان به قطب تولید برخی از محصولات فراهم آید.

کد خبر: ۹۴٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha