۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
سهام عدالت ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی زنجانی‌ها مدیریت می‌شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

سهام عدالت ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی زنجانی‌ها مدیریت می‌شود

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سهام عدالت شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی زنجانی‌ها به پنج نفر واگذار می‌شود تا سهام را مدیریت کنند.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دشمنان مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را در راس مباحث خود  قرار داده اند،گفت: مردم نسبت به موضوعات و مسائل معیشتی، اقتصادی، بیکاری منتقد بودند اما در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رئیس جمهور اصلح را انتخاب کردند. 

وی اظهار کرد: دولت آینده باید قدم های خوبی را برای توسعه همه جانبه کشور بردارد و وضعیت اقتصادی جامعه را سرو سامان بدهد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع معیشت از مهمترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور آینده است،گفت: مردم در ۲۸ خرداد ماه وظیفه خود را ادا کرده و در پای صندوق های رای با صلابت حاضر شوند و امروز هم باید رئیس جمهور آینده صادقانه به مردم خدمت کند. 

باقری  با بیان اینکه اشتغال مشکل اساسی مهم مردم است،تاکید کرد: دولت باید حمایت لازم  از بخش خصوصی را داشته تا اشتغال محقق شود. 

وی با بیان اینکه لازمه تولید حمایت از سرمایه گذار است،ابراز داشت: باید دولت زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذار را فراهم کند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار بدهد تا تولید کننده با اشتیاق تولید و اشتغال را فراهم کند،تصریح کرد: برای تحقق این کارها باید دولت برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده داشته باشد. 

باقری گفت: باید تقویت اقتصاد و ارتقای معیشت جامعه در راس امور کار رئیس جمهور آینده باشد. 

وی افزود: سهام عدالت ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی زنجانی ها به پنج نفر واگذار می شود تا کارها را جلو ببرند و مدیریت سهام را انجام دهند.

کد خبر: ۹۴٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha