۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
مدیریت اضطراری بار برق در استان اردبیل اعمال می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:

مدیریت اضطراری بار برق در استان اردبیل اعمال می‌شود

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: به دلیل استفاده غیرمجاز از برق برای تولید ارزهای دیجیتال و محدودیت تولید برق در نیروگاه‌ها و...، مدیریت اضطراری بار در اردبیل اعمال می‌شود.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به دلیل استفاده غیرمجاز از برق برای تولید ارزهای دیجیتال و محدودیت تولید برق در نیروگاه‌های برق آبی، کاهش بارندگی‌ها، ‌گرمای زودهنگام و شرایط نامناسب سال آبی، مدیریت اضطراری بار در استان اردبیل اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: از سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان اردبیل شناسایی و جمع‌آوری شده که در این زمینه مشارکت بیش از پیش مشترکان برق استان اردبیل رعایت موارد لازم و مدیریت بهینه مصرف برق در کاهش میزان خاموشی‌ها اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: مصرف ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و بانک‌ها به میزان ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

قدیمی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان صنعتی و کشاورزی، تعدیل روشنایی شهری و بین‌شهری، اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و آموزش همگانی به عنوان اهم اقدامات مدیریت مصرف برق برای کاهش اوج مصرف برق در تابستان امسال محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم با رعایت پیک مصرف همکاری‌های لازم را داشته باشند و ساعات پرمصرف را با رعایت همه‌جانبه مدیریت و کنترل کنیم.

کد خبر: ۹۴٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha