۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
مهم ترین ضایعه کشور عدم حراست از پول ملی است
وزیر راه و شهرسازی:

مهم ترین ضایعه کشور عدم حراست از پول ملی است

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: گرانی و مشکلات معیشتی پیش روی مردم خروجی عدم حفاظت و حراست از پول ملی است.

به گزارش بازار، محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی گفت: سیاست ها و رویکرد های سیاسی و اقتصادی دولتمردان باید به گونه ای طراحی شود که به حفاظت از پول ملی بیانجامد.
پ
وی افزود: بسیاری از اقدامات نا خواسته همچون اظهار نظرها و گفتگو ها و مصاحبه ها به لحاظ روانی اقتصاد و ارزش پول ملی را دستخوش تزلزل و ضربه می کند که باید در این مورد هوشیاری کامل به خرج داد.

محمد اسلامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی قسم خوردی نابودی انقلاب و کشور هستند که از این دست اقدامات نهایت بهره برداری را می نمایند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی این کشور و نقش آن در پیشبرد ثبات اقتصادی گفت: ما پیشرفت روز افزونی در کشف چاههای نفت، دستاوردهای تکنولوژی و سرمایه گذاری های متعدد داشته ایم ولی متاسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: مقبولیت و مشروعیت ۲ بال متوازن برای حکومت و نظام محسوب می شود که برای برقراری و حفظ آن، باید توازن بین این دو وجود داشته باشد.

وی مشروعیت را ناشی از حضور مردم در انتخابات و نوع انتخاب آنان دانست و افزود: سرمایه و پشتوانه هر حکومت همین حضور مردم در صحنه انتخابات است که مسئولان باید با عملکرد صحیح خود این انگیزه را در مردم تقویت نمایند و مقبولیت نیز پیوند رفتار مسئولان با مردم است که انشالله با انتخاب رئیس جمهور اصلح مقبولیت روز افزون ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۹۴٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha