۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
ارز دیجیتال دفینیتی icp چیست؟

ارز دیجیتال دفینیتی icp چیست؟

در این مقاله، ما به تعریف ICP Token، ارز رمزنگاری شده تازه تاسیس شده می پردازیم که به طور مداوم مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش بازار، طی دو سال گذشته، بازار ارز دیجیتال با رشد ناگهانی قیمت محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده و بسیاری از ارزهای رمزپایه جدید، رشد چشمگیری داشته است.

در حالی که تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال مانند Safemoon و Shiba فقط برای کسب سود سریع ایجاد شده اند، ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که کاربردهای بسیاری در دنیای واقعی دارند.

در این مقاله، ما به تعریف ICP Token، ارز رمزنگاری شده تازه تاسیس شده می پردازیم که به طور مداوم مورد توجه قرار گرفته است.

ICP Token نوید بسیاری از نوآوری های جدید را در بخش رمزنگاری می دهد. تیم اصلی رمزنگاری ICP بنیاد DFINITY است که طبق پست رسمی وبلاگ خود، سالهاست که روی توسعه سکه های ICP کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمز ارز ICP بیشتر بخوانید.

ارز دیجیتال دفینیتی icp چیست؟

ارز دیجیتال دفینیتی icp چیست؟

طبق وبلاگ رسمی آنها، فرم کامل ICP مخفف بلاکچین اینترنت کامپیوتر (ICP) است. این رمز ICP نوید تحول انقلابی در صنعت رمزنگاری با همه آنچه آنها ادعا می کنند پروتکل خود را ارائه می دهد.

در واقع توکن ICP اولین بلاک چین است که می تواند میزبان:

وب سایت ها

سیستم ها

خدمات اینترنتی و کل سیستم های مالی باشد

 که کاملاً از طریق قراردادهای هوشمند ساخته شده اند، بدون هیچ سیستم خصوصی.

برای مثال اگر بخواهید با استفاده از بلاکچین ICP وب سایتی ایجاد کنید، برای میزبانی وب سایت خود مجبور به پرداخت سرویس میزبانی نیستید، این کار در داخل خود بلاکچین انجام می شود.

ICP Token را از کجا بخریم؟
طبق Coin Market Cap، در زمان نگارش این مقاله، قیمت ICP Token ۴۷۲.۴۲ دلار است که همین امر آن را به یکی از گرانترین ارزهای رمزپایه از نظر قیمت تبدیل کرده است. در زمان نوشتن این مقاله، رمزارز ICP برای خرید در هر صرافی در هند موجود نیست. با این حال، طبق وب سایت آنها، ICP Token را می توان از صرافی CoinList خریداری کرد. Binance هم چنین آن را در لیست ارزهای پشتیبانی شده خود اضافه کرده است.

تاریخچه ارز دیجیتال
دفینیتی توسط دانشمند دیرینه کامپیوتر دومونیک ویلیامز در سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۶ تاسیس شد (ریشه آن کمی مشخص نیست). وقتی تاسیس شد، سعی کرد با تبدیل شدن به رایانه اینترنتی، ایده رایانه ای جهان Ethereum را به سطح بعدی برساند. وب سایت Dfinity اکنون رایانه اینترنتی را شرح می دهد.

"آخرین پروژه بلاکچین لایه ۱ راه اندازی یک شبکه عمومی انقلابی است که یک محیط بی حد و حصر را برای قراردادهای هوشمند فراهم می کند که با سرعت وب اجرا می شوند، وب سرویس می کنند، مقیاس می گیرند و هزینه های محاسبه را یک میلیون بار یا بیشتر کاهش می دهند. "

ارز دیجیتال دفینیتی icp چیست؟

اینترنت همانطور که امروزه می شناسیم روی چندین لایه پروتکل که در طول تاریخ فناوری ایجاد شده اند کار می کند. بیشتر پروژه های رمزنگاری دیگر برای حل مشکلی روی یکی از این لایه ها، معمولاً لایه کاربرد، کار می کنند. چیزی که Internet Computer را از هم متمایز می کند این است که هدف آن جایگزینی کل آن دسته از لایه ها است.

ICP متشکل از یک سری مراکز داده در سراسر جهان است. مراکز داده با مراجعه به NNS که مسئول القای مراکز داده است، به شبکه می پیوندند. هر مرکز داده شامل چندین گره است و گره های چندین مرکز داده با هم گروه می شوند تا چیزی به نام subnet را تشکیل دهند. هر زیرشبکه یک بلاکچین اثبات سهام را تشکیل می دهد که از سازوکار اجماعی منحصر به فردی استفاده می کند که بلاک چین ها را اجرا می کند، Threshold Relay، که از آن تصادفی تولید می شود، و سیستم های دیگری را که شبکه به آنها بستگی دارد تا به طور موثر کار کنند، هدایت می کند. زیرمجموعه ای از گره ها در هر زیرشبکه برای تولید بلوکی در زنجیره بلوک براساس نشانه های ICP موجود در آنها انتخاب شده است. به طور موثر، این یک نسخه پیشرفته از سازوکار اجماع اثبات سهام است.

آموزش ارز دیجیتال

کد خبر: ۹۴٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha