۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
آمادگی صنعت آب و برق برای روز انتخابات
وزیر نیرو عنوان کرد

آمادگی صنعت آب و برق برای روز انتخابات

ستاد فرماندهی راهبری اوج بار تابستان ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد آب و برق این وزارتخانه برای اعلام آمادگی این دو صنعت در روز انتخابات، تشکیل جلسه داد.

به گزارش بازار، وزیر نیرو گفت: امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ جلسه ستاد مدیریت اوج بار روزانه برگزار می‌شود و همه مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور عضو این ستاد هستند.

رضا اردکانیان افزود: بر اساس گزارشی که امروز در این ستاد ارائه شد سطح آمادگی برای ارائه خدمت در زمانی که کشور ما برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده می‌شود مهیا است.

وی تصریح کرد: به طور مثال تعمیرات سالانه نیروگاهی که از اول پاییز تا اواخر بهار هر سال ادامه دارد در حال حاضر میزان واحدهای نیروگاهی که هنوز به مدار نیامده اند و در حال تعمیر و سرویس هستند در مقایسه با پارسال بسیار کم و حتی کمتر از یک سوم پارسال است که نشان می‌دهد از طرف همکاران ما تلاش زیادی در ماه‌ها و هفته‌های اخیر صورت گرفته است و هرچه گرما افزایش یافته این تلاش‌ها نیز بیشتر شده است.

وی گفت: امیدوارم فردا که روز انتخابات سراسری است با ارائه آب و برق مطمئن برگزار شود و مشکلی نداشته باشیم.

وزیر نیرو همه هموطنان را به مصرف صحیح آب و برق دعوت کرد و گفت: این اخلاق حسنه‌ای است که باید نهادینه شود و در همه ایام سال بتوانیم آرامش و آسایش خاطر پایداری با مصرف صحیح داشته باشیم.

در این جلسه مدیران ارشد آب وبرق کشور به ارایه گزارش مختصری از آمادگی حوزه کاری خود پرداختند.

کد خبر: ۹۴٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha