۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
تحول بخش سلامت در ۸ سال اخیر بی‌نظیر بوده است
رئیس جمهور:

تحول بخش سلامت در ۸ سال اخیر بی‌نظیر بوده است

روحانی، رئیس جمهور گفت: تحول ایجاد شده در بخش سلامت در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) و در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: در هیچ برهه‌ای در تاریخ ایران چنین تحولی در بخش سلامت از نظر مکان، بیمارستان، تخت و تجهیزات، بهسازی و نوسازی در مجموع ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۱۴ هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این موضوع در تاریخ کشور بی‌سابقه است. این موضوع کار بسیار بزرگ و عظیمی است و از همه دست‌اندرکاران تشکر کرده و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

رییس جمهوری تاکید کرد: به همه دست‌اندرکاران می‌گویم که از تبلیغات ناروا نرنجند و از حرف‌های بی‌اساس نگران نباشند؛ دروغ‌ها را باد می‌برد ولی بیمارستان، تخت، پزشک و درمان می‌ماند و مردم در طول سال های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود.

روحانی ادامه داد: هیچ وقت دروغگو به نتیجه نمی‌رسد و من از خدمات بخش سلامت به ویژه در طول یک سال و چند ماه اخیر که درگیر ویروس کوید-۱۹ بوده‌ایم، خوشحال هستم.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم ایران گفت: فردا روز ۲۸ خرداد روز بسیار مهمی است و مجدداً از مردم خواهش می کنم در انتخابات حاضر شوند. به خاطر تجربه ۸ ساله ای که خودم داشته ام و به این جایگاه ریاست جمهوری واقف و آگاه هستم می گویم رییس‌جمهور برای اینکه بتواند برای حل معضلات و مشکلات داخلی و همچنین مسائل بین‌المللی با قدرت و توان بیشتر کار و فعالیت کند، آرای مردم و حضور آنان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود:  اینکه مردم در جمعیت پایینی پای صندوقهای آرا باشند یا اینکه در جمعیت بالا شرکت کنند، بسیار مهم است. همه فردا باید به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوقهای آرا برویم.

روحانی ادامه داد: ممکن است گله هایی در ذهن‌ها باشد اما برای فردا نباید این گله ها را مدنظر قرار دهیم. اینکه بگوییم فلان کس مد نظر ما بود و در لیست نیست ممکن است. اما کسی که به فرد مورد نظر نزدیک‌تر بود و در این لیست در جلوی صندوق‌ها هست را انتخاب کنیم و  رای بدهیم.

رییس دولتهای یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه رفتن پای صندوق ها امر مهمی است، گفت: نباید کار یک جمعیت یا نهاد ما را از این وظیفه بزرگ ملی و قانونی مان باز دارد و همه باید جبران کنیم. اگر هفته های گذشته کمی فضای انتخابات سرد بود و شرایطی که وجود داشت نتوانست فضای گرمی به وجود بیاورد مردم خودشان می‌توانند جبران کنند.

وی ادامه داد: از مردم عزیز می خواهم امروز و امشب تصمیم بگیرند و امشب را شب قدر خود بدانند و فردا پای صندوق های رای بروند و فردا در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی در پای صندوق ها هستند.

رییس دولت تدبیر و امید افزود: از مردم می‌خواهم فردا فضا را گرم کنیم چون بسیاری از دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا مایلند صف های انتخابات خلوت باشد. نگذاریم آرزوی آنها تحقق یابد و امیدوارم که بتوانیم انتخاباتی شکوهمند برگزار کنیم و ۲۸ خرداد با زیبایی به عنوان یک ورق زرین دیگر در اوراق تاریخی و تاریخ انقلاب ما ثبت شود و همه به وظیفه خود عمل کنیم.

کد خبر: ۹۴٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha