۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
ورود ناوگان مسافری بین شهری به سیستان و بلوچستان ممنوع شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

ورود ناوگان مسافری بین شهری به سیستان و بلوچستان ممنوع شد

زاهدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ورود ناوگان مسافری بین شهری به مقصد این استان تا اطلاع بعدی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در تمام نقاط کشور و لزوم پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس با هدف کنترل سریع‌تر آن، با پیگیری‌های به عمل آمده و بر اساس مصوبه استانداری از ورود ناوگان مسافری به سیستان و بلوچستان جلوگیری می‌شود.

وی بر پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری توسط شهروندان تاکید کرد و افزود: همچنین از ۲۳ اسفند بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل، سراوان و چابهار به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به بسته شدن مرز میرجاوه از سوی کشور پاکستان از ۲۶ اسفند، ضروری است اعزام ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیتی از مبدا نقاط مختلف کشور به سمت این مرز انجام نشود تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تردد کامیون‌های حامل بار داخلی در سیستان و بلوچستان و کشور طبق روال سابق بلامانع است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، گفت: نظارت لازم در خصوص تأمین کامیون جهت حمل کالاهای اساسی و مصرفی، توسط دستگاه‌های دست‌اندرکار انجام می‌شود.

کرد از روال عادی مبادلات مرزی کالا در پایانه مرزی میلک خبر داد و تصریح کرد: در خصوص تردد مسافری نیز تنها خروج اتباع کشور افغانستان از مرز میلک مجاز است.

کد خبر: ۹٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha