۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
۴۵۰۰ تن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد
معاون سازمان صمت استان سمنان:

۴۵۰۰ تن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد

سمنان- مداح، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ تن کالاهای اساسی از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد.

محمید رضا مداح در گفتگو با خبرنگار بازار  از توزیع حدود چهار هزار و ۵۰۰ تن کالاهای اساسی از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و بیان داشت: در سالجاری و بمنظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه ، حدود ۴۵۰۰ تن انواع کالاهای اساسی شامل شکر سفید ، روغن ، برنج ، گوشت قرمز و قند در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۱۰۰ تن برنج و یک هزار و ۷۳۶ تن روغن ، بمنظور مصرف مشتریان عمومی و خانوار ها در صنوف توزیعی ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی ها ، فروشگاه ها و غرف میادین تره بار در سطح استان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد:  همچنین در این مدت ۶۹۳ تن شکر، ۸۶۰ تن قند و ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد از سوی شرکت های مباشر، تامین و در سطح استان عرضه شده است.

مداح با اشاره به ادامه روند توزیع کالاهای اساسی در استان اظهار داشت: بیش از سه هزار تن کالای اساسی نیز در انبارهای کالای اساسی موجود می باشد و در سطح استان در حال توزیع است و هیچگونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در استان نداریم.

وی در پایان اضافه کرد: برای تنظیم بازار استان، تخم مرغ و گوشت مرغ گرم بسته به نیاز بازار استان، روزانه در سطح عرضه توزیع می شود و استان سمنان از معدود استان‌هایی است که گوشت مرغ گرم را با قیمت مصوب و روزانه عرضه می کند.

کد خبر: ۹۴٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha