۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
تخلیه و بارگیری ۷.۲ میلیون تن کالا در بندر بوشهر
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

تخلیه و بارگیری ۷.۲ میلیون تن کالا در بندر بوشهر

بوشهر- ارجمندزاده مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۷.۲ میلیون تن کالا در بندر بوشهر خبر داد.

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در چند سال اخیر در راستای بهبود کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی در حوزه دریایی و بندری اهتمام جدی داشته و با تلاش شبانه‌روزی به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و همه باید در راستای افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال و رشد و رونق اقتصادی اهتمام ورزیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش تجهیزات و امکانات در راستای افزایش ظرفیت پهلوگیری شناورهای بزرگ دریایی در دستور کار قرار دارد و با راه‌اندازی بندر نگین، ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهد داشت که موفقیت بزرگی است.

ارجمندزاده تصریح کرد: امسال تجهیزات ارزشمندی شامل جرثقیل ۵۵ تنی و چندین خودرو عملیاتی پیشرفته و مدرن به سیستم اضافه شد که نقش مهمی در بهبود خدمات‌رسانی و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری داشته است.

وی بیان کرد: بندر بوشهر دارای موقعیت استراتژیک و ویژه‌ای است و نقش اداره کل بندر و دریانوردی استان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی غیر قابل انکار است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۷.۲ میلیون تن کالا در بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در یکسال اخیر ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا از طریق بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده و بدون تردید با راه‌اندازی مجتمع بندری نگین شاهد افزایش تخلیه و بارگیری در بندر به ۱۵ میلیون تن خواهیم بود.

ارجمندزاده ابراز داشت: امیدواریم با رفع تحریم‌ها و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا شاهد رونق بیشتر و بهتر در بندر بوشهر باشیم که نهایتا به ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت بندرنشینان منجر خواهد شد.

کد خبر: ۹۴٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha