۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تشکیل کارگروه توسعه اشتغال بنیاد برکت در تمام روستاهای یزد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در یزد خبر داد

تشکیل کارگروه توسعه اشتغال بنیاد برکت در تمام روستاهای یزد

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد از تثبیت طرح های اشتغالزایی در تمامی شهرستان های استان و روستاهای هدف تا پایان سال جاری خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تشکیل کارگروه توسعه اشتغال در شهرستان تفت، روستای عبدالله و روستای کردآباد و توران پشت و روستای باز در شهرستان اردکان، روستاهای هفتادر، شمس آباد و سرو سفلی در شهرستان یزد، دهستان فهرج و روستاهای احمدآباد مشیر و چرخاب کهنه و اکرم آباد خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد گفت: تسهیل گران بنیاد برکت با هدف تشکیل کارگروه اشتغال در مناطق مذکور در جهت اشتغالزایی این مناطق نشستی در مساجد روستاها با بزرگان روستا برگزار کرده اند.

وی با اشاره به طرح سحاب افزود: تعیین رئیس و اعضای کارگروه اشتغال روستا، شناخت و بررسی ظرفیت های روستا، شرایط دریافت تسهیلات، تشکیل صندوق پشتیبان، اطلاع رسانی به عموم اهالی روستا و تعیین تاریخ برگزاری جلسات در این نشست‌ها صورت گرفت.

محمدپناه بیان کرد: طرح اشتغال زایی سحاب بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال گذشته در ۱۲۱ روستا از توابع پنج شهرستان هدف با ایجاد هزار و ۳۹۳ طرح زمینه اشتغال چهار هزار و ۱۷۹ نفر و مجموع سرمایه گذاری هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال را فراهم نموده است و در سال جاری قصد دارد طرح های اشتغالزایی را در تمامی شهرستان های استان در روستاهای هدف تثبیت نمایند.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یزد، اهالی روستاها و مناطق محروم جویای کسب و کار استان می توانند به کارگروه های اشتغال روستا مراجعه و با تسهیل گران بنیاد برکت درخصوص نحوه ایجاد اشتغال مذاکره کنند.

کد خبر: ۹۴٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha