۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مردم جهت شرکت در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، بی شک، جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی مردم از گردنه های سخت عبور کرده و در آینده نیز بفضل الهی چنین خواهد بود. حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است و چنانکه امام بزرگوارم و عظیم الشانمان فرمود؛ «میزان رأی ملت است». انتخابات یک جهاد عمومی و امتحانی الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایرانی قدرتمند در عرصه های مختلف به ویژه جهانی خواهد بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیست وهشتم خردادماه نیزاز مصادیق بارز حضور بهنگام ملت و ان شاءالله موجب تقویت کشور و اعتلای نظام اسلامی می باشد و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

در این شرایط حساس و سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور و وظیفه شناس ایران اسلامی به خصوص خانواده بزرگ و جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پر افتخار اقتدار ملی و ظهور ایران سرافراز گام بردارند و با رأی برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، دولتی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهند.

امیدوارم با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص حضرت حجت (ارواحنا فداه) و با آرزوی سلامتی برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شما مردم شریف و همیشه پیروز بتوانیم آینده ای سرشار از افتخار، عزت و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

کد خبر: ۹۴٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha