۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
فعالیت ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

فعالیت ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند.

به گزارش بازار، عبدالرضا واعظی در نخستین عصرانه فناوری (گپ تایم فناوری) سال ۱۴۰۰ پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در سال‌جاری ۸۴ متقاضی جدید درخواست استقرار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک به میزان  ۳,۶۲۱,۹۸۲ میلیون ریال گردش مالی و به میزان ۱,۹۰۶,۵۴۰ میلیون ریال محصولات فناور خود را به فروش رسانده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری  آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال گذشته حمایت مستقیم ۴۴ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریالی از شرکت‌های مستقر انجام یافته است، اعلام کرد: در سه سال‌جاری نیز ۱۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم  و در مجموع ۱۷ میلیارد ریال حمایت مالی به عمل آمده است.

به گفته واعظی، شاهد افزایش ۴۵۸ درصدی ایده‌های ثبت شده، ۸۷ درصدی  تعداد شرکت‌های مستقر و رشد ۷۲۱ درصدی حمایت مالی در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بودیم.

در دیدار صمیمی مدیران پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان  مستقر در پارک علم و فناوری استان پس از بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات توسط  واحدهای فناور  به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شرکت‌های مستقر رسیدگی شد.

کد خبر: ۹۴٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha