۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
۴۰ واحد تفکیک ضایعات و مواد غیر بهداشتی در اقبالیه پلمب شد

۴۰ واحد تفکیک ضایعات و مواد غیر بهداشتی در اقبالیه پلمب شد

قزوین - کارشناس مسؤول واحد بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت:  ۴۰ واحد از تفکیک کنندگان ضایعات و مواد غیربهداشتی در شهر اقبالیه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان مهر و موم شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی مرکز شهید بلندیان قزوین، محمدتقی سلیمانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و تلاش برای حفظ سلامت شهروندان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا پسماندها است و باید صاحبان واحدهای تفکیک زباله برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان تا پایان این شرایط، فعالیت واحدهای خود را متوقف کنند.

 سلیمانی یادآور شد: این واحدهای پلمب شده، علیرغم دریافت اخطار قبلی مبنی بر فعالیت نکردن، به صورت شبانه به فعالیت خود ادامه می‌دادند و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌انداختند.

این مسوول گفت: در این شرایط جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف و حفظ سلامت شهروندان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی قزوین و واحد بهداشت مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین بدون هیچ تعارفی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش مردم در مقابله با کرونا گفت: تنها راه مقابله با این ویروس، ماندن در منزل و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس است که بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد و باید خود مردم نیز به این موضوع اعتقاد و باور داشته باشند.

۳۸۲ مورد ابتلا و ۲۹ فوتی آخرین آمار ویروس کرونا در استان قزوین است.

کد خبر: ۹٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha