۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
آیا سلبریتی ها می توانند بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند؟|«کارداشیان» بازار را به هم ریخت
تبلیغات با استفاده از چهره های معروف؛

آیا سلبریتی ها می توانند بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند؟|«کارداشیان» بازار را به هم ریخت

بازار رمز ارزها در هفته های اخیر تحت تاثیر توییت های ایلان ماسک بود ولی از روز گذشته یک سلبریتی دیگر وارد این بازار شده است و به حمایت از یک رمز ارز کمتر شناخته شده، پرداخت.

بازار؛ گروه بین الملل: بازار رمز ارزها در هفته های اخیر تحت تاثیر توییت ها و نظرات افراد مشهور دنیا بود. توییت های «ایلان ماسک» بازار را با شدت زیادی تحت تاثیر قرار داد و باعث سقوط ارزش بیت کوین شد و اخیرا هم باز انتشار پیامی در توییتر ایلان ماسک زمینه را برای افزایش قیمت بیت کوین تا مرز ۴۰ هزار دلار فراهم کرد.

در روز ۱۶ ژوین سال ۲۰۲۱ میلادی ارزش هر بیت کوین به ۴۰ هزار و ۲۰۰ دلار رسید و ارزش هر اتریوم به ۲۵۰۰ دلار رسید. طبق گزارشهای موجود قیمت هر XRP به مرز ۸۶ سنت و ارزش هر دوج کوین به ۳۳ سنت رسید.

خبر مهمی که در این روز در بازار رمز ارزها شنیده می شد، حضور شمار دیگری از افراد مشهور در این بازار به منظور تبلیغ و بهره برداری اقتصادی است. در روز گذشته «کیم کارداشیان» توییتی منتشر کرد و از رمز ارز اتریوم ماکس به عنوان رمز ارز محبوب خود حمایت کرد، رمز ارزی که تا به امروز کمتر شناخته شده است ودر میان شاخص های مطرح شده در وب سایتهای بزرگ فعال در حوزه رمز ارزها به آن پرداخته نشده است.

ولی فارغ از اینکه او در مورد کدام رمز ارز می نویسد و طرفداران خود را به خرید کدام رمز ارز تشویق می کند، همین که  به فعالیت در این بازار اذعان کرده است و مدعی شده که  از این بازار سود زیادی کسب کرده است، خود می تواند زمینه را برای افزایش حضور مردم در بازار رمز ارزها و جذب سرمایه های تازه در این بازار فراهم کند.

وب سایت کوین دسک در این مورد نوشت: «کارداشیان بالغ بر ۲۰ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و به عنوان یکی از افرادی معرفی شده است که برای فعالیت در بازار رمز ارزها تبلیغ می کند. او می تواند از طریق توییت هایش تغییرات بزرگی در قیمت رمز ارزها به وجود بیاورد و این تغییرات را هم شخص خودش و هم طرفدارانش ایجاد خواهند کرد. »

به نظر می رسد بازار رمز ارزها برای نشان دادن اهمیت خود به افراد مشهور روی آورده اند و در تلاش هستند تا با تبلیغات وسیع به دنبال جذب سرمایه های ماندگار در این بازار باشند.

حال باید منتظر بود و تاثیر کارداشیان را در بازار رمز ارزها مشاهده کرد. سوالی که این روزها پرسیده می شود این است که آیا کارداشیان و طرفدارانش می توانند مشابه ایلان ماسک بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند؟

برخی در پاسخ به این سوال ادعا می کنند بازار رمز ارز به سرمایه گذاران و صنعتگران بزرگ مانند ایلان ماسک بیش از چهره های مطرح و محبوبی مانند کیم کارداشیان اعتماد دارد و به همین دلیل تاثیر کارداشیان در بازار را کمرنگ می دانند.

کد خبر: ۹۴٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha