۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
۵۹۴ هزار تلفن ثابت به مشترکان کردستان واگذار شد
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

۵۹۴ هزار تلفن ثابت به مشترکان کردستان واگذار شد

سنندج- مدیرمخابرات منطقه کردستان از واگذاری ۵۹۴ هزار تلفن ثابت به مشتریان در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به وضعیت موجود تلفن ثابت در استان، گفت :هم اکنون ٥٩٤ هزار و ٦٠ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان موجود است که تعداد ٥٠٩ هزار و ٨٥٨ شماره آن مشغول به کار است.

وی ضمن اشاره به وضعیت قابل قبول تلفن ثابت در کردستان، بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان بیش از ٣٠ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از آنجایی که تلفن ثابت به عنوان اولین محصول مخابراتی همچنان مورد استقبال و استفاده مشتریان قرار دارد، مخابرات نیز در راستای ارتقای ظرفیت های آن تلاش می کند که تحقق ١٤٨ درصدی اهداف این شاخص از ابتدای سال جاری تاکنون موید این مهم است.

حکمت با بیان اینکه ارتقا زیرساخت‌ها، بالا بردن سطح کیفی خدمات، دایری های جدید از جمله برنامه های مخابرات منطقه در حوزه تلفن ثابت و SIP PHONE است، افزود: طبق برنامه مخابرات ملزم به تعداد یک هزار و ٩٩٨ دایری جدید در سه ماهه اول سال جاری بود که با تلاش و هیراهی همکاران تعداد دو هزار و ٩٥٩ دایری جدید داشته ایم که با این اقدام شاهد رشد چشمگیر درصد تحقق ١٤٨ درصدی برنامه های این شاخص هستیم.

وی با اشاره رشد تعداد مشتریان سرویس SIP PHONE به عنوان محصول جدید تلفن ثابت اظهار داشت: در حال حاضر پنج هزار و ١٥٠ مشترک SIP PHONE در استان وجود دارد که از خدمات این سرویس بهره می گیرند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که مخابرات منطقه آمادگی واگذاری این سرویس به مشتریان جدید را دارد، افزود: به ترتیب در شهرستان‌های سنندج، بانه و سقز بیشترین مشتریان سرویس SIP PHONE را داریم.

حکمت در ادامه به تشریح وضعیت موجود تلفن ثابت در استان پرداخت و گفت :هم اکنون ٥٩٤ هزار و ٦٠ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان موجود است که تعداد ٥٠٩ هزار و ٨٥٨ شماره آن مشغول بکار است.

وی به توسعه خدمات تلفن ثابت در روستاهای استان اشاره داشت و اضافه کرد: از انجایی که با هدف بهره مندی روستانشینان از خدمات مخابراتی هیچ تلاشی را دریغ نکرده این، بر اساس برنامه تدوین شده برای تجهیز روستاها به امکانات مخابراتی سرمایه گذاری های مناسبی صورت گرفته است.

کد خبر: ۹۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha