۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
الزام تعیین رشته فعالیت تجار در سامانه اعتبارسنجی
گمرک ایران اعلام کرد؛

الزام تعیین رشته فعالیت تجار در سامانه اعتبارسنجی

گمرک از الزام تعیین رشته فعالیت تجار در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی خبر داد.

به گزارش بازار، گمرک جمهوری اسلامی ایران خطاب به کاربران تجارت خارجی اعلام کرد: تعیین رشته فعالیت در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه بندی برای همه کارت‌های بازرگانی الزامی شد.

 متن اطلاعیه به این شرح است:
 
پیرو اطلاع‌رسانی قبلی با موضوع *الزام تعیین رشته فعالیت‌های صاحبان کارت بازرگانی در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی* توضیحات تکمیلی به این شرح اعلام می‌شود:

۱- بازرگانانی که تا تاریخ‌های اعلام شده اقدام به ثبت نهایی رشته فعالیت‌ها در سامانه مذکور نکرده باشند، هیچ رشته فعالیت فعالی در ثبت سفارش‌ها نخواهند داشت.

۲- بازرگانان محترم بعد از تاریخ‌های اعلام‌شده نیز امکان ثبت نهایی رشته فعالیت‌ها را خواهند داشت. الزام مطرح شده در اطلاعیه اصلی به منظور اجتناب از مشکلات احتمالی در فرایند ثبت سفارش عنوان شده است.

۳- بازرگانان بر اساس رتبه‌بندی تعداد محدودی رشته فعالیت را می‌توانند ثبت نمایند. با این وجود ملزم به انتخاب تمامی رشته فعالیت‌های خود نیستند و هر زمانی می‌توانند رشته فعالیت‌های باقیمانده را اضافه کنند. باید توجه داشت که چنانچه رشته فعالیتی انتخاب و ثبت نهایی شود، تا ویرایش بعدی رتبه‌بندی امکان تغییر یا حذف آن میسر نخواهد بود.

در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل در خصوص ثبت رشته فعالیت‌ها، بازرگانان محترم می‌توانند از طریق ثبت درخواست بازبینی در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی یا  واحد مشاوره سازمان مدیریت صنعتی اقدام به پیگیری کنند.

کد خبر: ۹۴٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha