۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
بازار و اماکن تجاری اهر از روز یک شنبه تعطیل می‌شوند
تشدید نظارت بر اصناف اهر

بازار و اماکن تجاری اهر از روز یک شنبه تعطیل می‌شوند

اهر- فرماندار شهرستان اهر با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: بازار و اماکن تجاری اهر از روز یک شنبه تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، زاهد محمودی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: تشدید محدودیت در محورهای مواصلاتی و سطح شهر اهر، تعطیلی مشاغل غیرضروری، بازار و اماکن تجاری در شهرستان اهر از روز یک‌شنبه ۲۵ اسفندماه اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که آمار مبتلایان به کروناویروس در شهرستان اهر از هفته گذشته تا به امروز افزایش ۲ برابری داشته، تصمیم بر این شد تا ایستگاه‌های غربال‌گری در محورهای اهر-تبریز و اهر-مشگین‌شهر و اهر-ورزقان به صورت ۲۴ ساعته فعال و تقویت می‌شوند.

محمودی به جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و جاده‌های اهر نیز اشاره داشت و گفت: طرح ترافیک و مسدودسازی خیابان‌های اصلی در شهر اهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه داروخانه‌ها و نانوایی‌ها در زمان قرنطینه فعال خواهند بود، گفت: ادارات و بانک‌ها به امور ضروری شهروندان رسیدگی می‌کنند.

محمودی اشاره به تعطیلی بازار، اصناف و کسبه در شهر اهر گفت: در رابطه با تعطیلی بازار، اصناف و کسبه توسط اتاق اصناف و شهرداری بایستی اطلاع‌رسانی کافی صورت گیرد و این دستگاه‌ها با همراهی سپاه و بسیج و دستور قضایی دادستان ملزم هستند تا بازار، اصناف و کسبه و دست‌فروشان را جمع‌آوری و تعطیل کنند که در این راستا اماکن و فروشگاه‌های مواد غذایی، بهداشتی، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها برای ارائخ خدمات به شهروندان فعال خواهند بود.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر، تشدید نظارت بر نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی، لغو نوروزگاه‌ها و جشن‌های چهارشنبه‌سوری و سایر مراسماتی که احتمال تجمع مردم وجود دارد، را از دیگر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر ذکر کرد.

وی یادآور شد: داروخانه‌های سطح شهر اهر چه شبانه‌روزی و چه آنهایی را به صورت روزانه فعالیت می‌کنند ملزم هستند تا در ایام تعطیلات نوروزی نیز فعال باشند.

کد خبر: ۹٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha