۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
قیام برای احیای اقتصاد و معیشت مردم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد؛

قیام برای احیای اقتصاد و معیشت مردم

تبریز- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم مشکلات مختلف دارند، گفت: برای احیای اقتصاد و معیشت مردم قیام می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی عصر امروز سه شنبه در ارتباط تلویزیونی با مردم آذربایجان شرقی از طریق شبکه سهند با اشاره به مشکلات مختلف اقتصادی و رفاهی مردم اظهار داشت: برای احیای اقتصاد، معیشت، فرهنگ و پیشرفت‌های بزرگ قیام خواهیم کرد و قیام سوم ما آغاز جدیدی برای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه دولت بنده به وعده‌های بی عمل و شعارهای پوچ پایان می دهد، ادامه داد: مصمم هستم به زباله گردی، نان قرضی و کوله بری مستضعفان پایان دهم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پرداخت حقوق به زنان خانه دار در دولتش گفت: در دولت اقدام و تحول هر زنی که ۲ فرزند دارد بعد از ۶ ماه آموزش خانه داری، تربیت فرزند و مبانی سلامت، حقوق ماهانه دریافت می کند.

رضایی در خصوص برنامه دولتش برای احداث مسکن نیز گفت: مسکن باعث رونق صنایع مختلفی می شود، ما نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را به راه خواهیم انداخت.

وی در این خصوص افزود: هر فردی ۱۰ درصد آورده داشته باشد بانک‌ها را ملزم خواهیم کرد ۹۰ درصد وام بدهند و خود همان مسکن در حال ساخت را به عنوان وثیقه بانکی قبول کنند.

کد خبر: ۹۴٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha