۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
 ۸۴ طرح کشاورزی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در استان تهران افتتاح شد
با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار تهران؛

۸۴ طرح کشاورزی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در استان تهران افتتاح شد

قرچک- ۸۴ طرح کشاورزی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار تهران در این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار،‌ ظهر سه شنبه و همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۸۴ طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به بهره‌برداری ‌رسید.

بر اساس این گزارش از ۸۴ طرح، تعداد ۲۴ طرح به ورامین، ۱۰ طرح در پاکدشت، ۱۰ طرح  در ملارد و بقیه در اسلامشهر، فیروزکوه، پیشوا، رباط کریم، شهریار، دماوند، قرچک و تهران اختصاص دارد.

گفتنی است که بهره برداری از این طرح ها در راستای تحقق شعار سال با عنوان " تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها" و با سرمایه گذاری حداکثری  بخش خصوصی در حوزه آب و خاک و تولیدات گیاهی شکل گرفته است، ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

بهمن خطیبی،‌فرماندار قرچک در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری دو واحد گلخانه در قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو واحد با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۳۲۰ تن در روستای داودآباد بود.

خطیبی افزود: این دو گلخانه در مساحت ۱۹ هزار مترمربع با تولید سالانه ۳۲۰ تن انواع سبزی و صیفی‌جات به رونق تولید محصولات کشاورزی این شهرستان افزودند و در این مسیر ۵۹ میلیارد ریال نیز سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار قرچک بیان داشت: همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از این دو طرح، ۱۵ نفر به صورت مستقیم و تعدادی از افراد نیز به طور غیرمستقیم مشغول به کار شده‌اند.

کد خبر: ۹۴٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha