۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
اجرای ۲ طرح سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۸.۷ میلیون یوان در بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای ۲ طرح سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۸.۷ میلیون یوان در بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۲طرح جدید مشارکتی ایرانی و شرکت‌های طرف قرارداد خارجی شامل ۷میلیون یوان و همچنین یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار یوان در بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با تأکید بر تسریع در ارائه خدمات و اجرا پروژه‌های در دست اجرا گفت: تا استقرار دولت جدید نباید کوچکترین سستی در فعالیت‌ها و خدمات به جامعه هدف ایجاد شود و مسئولان با تمام توان در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها تلاش کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به پیگیری تخصیص اعتبارات لازم برای سدهای در حال اجرا در استان بوشهر تصریح کرد: پروژه‌های ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت در دست اجرا در استان بوشهر تا پایان دولت تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی طرح تهاتر را فرصت خوبی برای کمک به اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: ۴۰ هزار میلیارد تومان در کشور برای تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته که باید از این فرصت استفاده کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها بدهی‌های خود از طریق تهاتر تسویه کردند گفت: در سه ماه نخست امسال تاکنون تخصیص اعتبارات ابلاغ نشده که باید از فرصت تهاتر استفاده کرد.

گراوند باتأکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: شهرک زیست فناوری دلوار برای  تسریع در راه‌اندازی آن به شهرک صنعتی و پارک علم و فناوری استان بوشهر واگذار شده که تسریع در تکمیل زیرساخت‌های در اولویت قرار دارد.

وی واگذاری ساختمان در حال ساخت فرمانداری عسلویه به پارک علم و فناوری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در توسعه سرمایه‌گذاری خارجی ۲ طرح جدید مشارکتی ایرانی و شرکت‌های طرف قرار داد شامل ۷ میلیون یوان و یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار یوان در بوشهر براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته اجرا می‌شود.

کد خبر: ۹۴٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha