۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
عوارض مسکونی و تجاری در آبادان حذف شود
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی آبادان:

عوارض مسکونی و تجاری در آبادان حذف شود

آبادان- زیتون نژاد، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: باید عوارض مسکونی، تجاری و ضوابط شهرسازی در آبادان حذف شود.

سیدرضا زیتون نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: آبادان علیرغم همه تلاش‌هایی که برای آن انجام شده به یک شهر فراموش شدنی تبدیل شده است.

وی افزود: برای رونق و بازسازی شهرستان آبادان نیاز است به تاریخچه و ظرفیت‌های این شهر نگاهی داشته باشیم و متوجه می‌شویم که آبادان در گذشته تجاری-بندری بوده که نیاز به بازسازی از طریق اعتبارات دولتی است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان رونق تجاری در آبادان را تنها راه بازسازی و احیای این شهر عنوان کرد و گفت: برای این کار به ارائه راهکارهایی نیاز است و باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

زیتون نژاد ادامه داد: سرمایه‌گذاری ساختمانی یکی دیگر از مباحث اتاق بازرگانی است، برای اینکه آبادان در کم‌ترین زمان ممکن به عمران و آبادی راه پیدا کند و مردم سرمایه‌های خود را در بخش ساختمانی تزریق کنند و شهر توسعه پیدا کند باید عوارض مسکونی، تجاری و ضوابط شهرسازی حذف شود که با این کار اقتصاد مسکن در منطقه سودآور می‌شود.

وی توضیح داد: شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حال بازسازی هستند و نیاز است هزینه‌های ساختمان‌سازی کاهش پیدا کند که با انجام این کار مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در پایان گفت: باید اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت در آبادان انجام شود تا این شهر جان و رونقی دوباره به خود گیرد.

کد خبر: ۹۴٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha