۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
افزایش ۲.۵ برابری تولید گاز در پارس جنوبی
استاندار بوشهر خبر داد:

افزایش ۲.۵ برابری تولید گاز در پارس جنوبی

بوشهر- استاندار بوشهر از افزایش ۲.۵ برابری تولید گاز در پارس جنوبی در دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست مسئولان استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ۲۸ خرداد امسال، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، اهمیت زیادی دارد باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: اگر با صندوق‌های رای قهر کنیم، خودمان متضرر می‌شویم و در واقع میوه قهر با صندوق رای را دشمنان می‌چینند و به همین دلیل حضور حداکثری در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بسیار لازم و ضروری است.

گراوند یادآور شد: خدمات دولت به مردم باید بیان شود و امید آفرینی در جامعه گسترش پیدا کند تا مردم با خدمات و اقدامات دولت در چند سال اخیر بیشتر آشنا شوند.

وی ابراز داشت: دولت یازدهم و دوازدهم در راستای خدمت‌رسانی به جامعه و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و عملکرد دولت باید به طور صحیح و واقعی اطلاع‌رسانی شود.

استاندار بوشهر از افزایش ۲.۵ برابری تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و یادآور شد: تا پیش از دولت یازدهم وضعیت گاز نگران کننده بود اما با تلاش و فعالیت وزارت نفت و ۲.۵ برابر شدن تولید گاز در پارس جنوبی اکنون نگران تامین گاز در زمستان نیستیم.

وی همچنین اضافه کرد: تولید بنزین نیز در کشور از ۶۷ میلیون لیتر در سال ۹۲ به بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر در زمان حاضر رسیده است و این از افتخارات دولت است.

استاندار بوشهر افزود: همه مسئولان و متولیان امر باید تا آخرین لحظه در راستای خدمت رسانی به مردم اهتمام ورزند و هیچ لحظه‌ای را نباید هدر دهیم.

گراوند بیان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها و بیماری کرونا، دولت در راستای ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت مردم، اهتمام جدی داشته و همواره شاهد تلاش مسئولان برای رفع مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم بوده‌ایم.

کد خبر: ۹۴٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha