۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اجرای بزرگترین عملیات مبارزه با مراکز غیرمجاز رمز ارز| ۲ هزار دستگاه ماینر کشف شد

اجرای بزرگترین عملیات مبارزه با مراکز غیرمجاز رمز ارز| ۲ هزار دستگاه ماینر کشف شد

بزرگترین عملیات همزمان مبارزه با مراکز غیرمجاز رمز ارز در حالی انجام شد که بیش از ۲ هزار دستگاه ماینر در یک روز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه خبری توانیر، در یک عملیات از پیش طراحی شده، بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع آوری شد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اعلام این خبر گفت: این برنامه یکی از بزرگترین عملیات های همزمان از پیش طراحی شده بود که با اخذ گزارش های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان، با همکاری مشترک عوامل حراستی و فنی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به انجام رسید.

به گفته رجبی مشهدی، در این عملیات نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز که درمراکز متعددی نصب شده و از برق به صورت غیرقانونی برای استخراج استفاده می کردند، کشف و جمع آوری شدند.
رجبی مشهدی با اشاره به این که شناسایی این مراکز از طریق گزارش های مردمی انجام شده است که جای تقدیر دارد، افزود: مردم می توانند اطلاعات خود را در باره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات ثبت کنند تا رسیدگی شود.
سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می کنند، کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۹۳٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha