۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
صدور حکم برای برخی از ۱۱ بدهکار بانکی
سخنگوی دستگاه قضا عنوان کرد

صدور حکم برای برخی از ۱۱ بدهکار بانکی

اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا گفت: پرونده یازده بدهکار بانکی در حال رسیدگی است که برای برخی احکام قضایی صادر شده است.

به گزارش بازار، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ۱۱ بدهکار بانکی که در مناظره‌های انتخاباتی به آن‌ها اشاره شد، افزود: روز گذشته در باره این ۱۱ بدهکار بانکی مصاحبه‌ای داشتم که فرآیند رسیدگی به پرونده آن‌ها تشریح شده است.

وی گفت: درباره برخی از این افراد رسیدگی‌های قضایی منتهی به صدور حکم شده و برخی دیگر نیز در فرایند پیگیری‌های قضایی قرار دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: با پیگیری‌های دستگاه قضا در یک پرونده سه هزار میلیارد تومان و در پرونده‌ای دیگر چهار هزار میلیارد تومان وصول شده و قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بانکی در فرآیند رسیدگی‌های قضایی وصول شده است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در برخی پرونده‌ها اشاره شده که تعاملاتی از سوی بانک‌ها نبوده، اما این جا لازم است بگویم در بسیاری از موارد رسیدگی‌ها تعاملات خوبی بین دستگاه قضا و بانک‌ها وجود دارد و بخشی از پرونده‌ها پیش از ورود به دستگاه قضا در همان بانک‌ها رسیدگی و وصول مطالبات بانکی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده تخلفات در شهرداری سابق گفت: پرونده عیسی شریفی رسیدگی شده، حکم صادر شده و حکم نیز در دیوان عالی کشور تایید شده است و بنده نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند وانمود کنند که پرونده رسیدگی نشده است.

کد خبر: ۹۳٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha