۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
بخش خصوصی آسیب زیادی در حوزه بروکراسی اداری متحمل شده است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

بخش خصوصی آسیب زیادی در حوزه بروکراسی اداری متحمل شده است

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بخش خصوصی طی سال‌های اخیر آسیب زیادی را در حوزه بروکراسی اداری و نیز مسائل مربوط به بانک متحمل شده است.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با شعار نمی‌توان امور مربوط به کشور را اداره کرد، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید بیش از هر چیز برای کارهای خود برای چهار سال آینده برنامه داشته باشد. 

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید برنامه‌محور بوده و رو به جلو حرکت کند، اظهار کرد: با شعار و انجام کارهای نمایشی نمی‌توان وضعیت کشور را بهتر و سامان داد. 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بخش اصلی مربوط به نقشه توسعه صادرات استان بحث تجارت خارجی است،گفت: بخش خصوصی در توان خود در راستای پیشبرد نقشه راه توسعه استان اقدامات خوبی انجام داده ولی بخش اصلی مربوط به این حوزه بحث تجارت خارجی است. 

یگانه فرد تاکید کرد: رئیس‌جمهور آینده باید نشاط و امید از دست رفته را به جامعه بازگرداند چرا که امروز یک نوع بی‌اعتمادی در اقشار مختلف جامعه و به تبع آن در بخش صنعت به وجود آمده است. 

وی افزود: فعالان عرصه صنعت طی سال‌های اخیر با توجه به وجود بخشنامه‌های متعدد و دست و پاگیر انگیزه فعالیت خود در عرصه اقتصادی را از دست دادند. 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: یکی از وظایف مهم  رئیس‌جمهور آینده بازگرداندن شفافیت در همه امور است و دولت آینده باید با مردم صادق بوده و بتواند صادقانه با مردم صحبت کند.

یگانه فرد ابراز داشت: بخش خصوصی طی سال‌های اخیر آسیب زیادی را در حوزه بروکراسی اداری و نیز مسائل مربوط به بانک متحمل شده است.

کد خبر: ۹۳٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha