۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
کرمانشاه برای توسعه نیازمند یک نگاه ویژه است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

کرمانشاه برای توسعه نیازمند یک نگاه ویژه است

کرمانشاه- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کرمانشاه برای توسعه نیازمند یک نگاه ویژه است، گفت: شایسته است به این استان نگاه ویژه ای شود.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی نامزد عصر امروز در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان کرمانشاه که از شبکه زاگرس پخش شد ،با اشاره به ویژگی‌های ممتاز استان کرمانشاه از لحاظ تاریخی، فرهنگی، قومی و مذهبی، گفت: شرایط کنونی زیبنده استانی با این همه ظرفیت و پتانسیل نیست.

وی افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی را به استان کرمانشاه وارد کرد، اما مسئولان آن طور که باید قدردان ایستادگی و مقاومت مردم این استان نبوده اند.

زاکانی با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه از جمله نرخ بالای بیکاری، اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، کمبود آب در بخش‌های کشاورزی و شرب، گفت: با اتکا به مردم و تکیه بر توانایی‌های نخبگان می‌توان بالاترین رشد اشتغال را برای این استان بدست آورد و نسبت به حل مشکلات اجتماعی آن اقدام کرد.

وی با بیان اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: متاسفانه بی توجهی به ظرفیت‌های بزرگی همچون نخبگان، جوانان، اقوام و مذاهب موجب شده تا امروز فقر، فساد اقتصادی و مشکلات معیشتی در جامعه مشاهده شود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با اتکا به کشورهای بیگانه نمی‌توان مشکلات داخلی را حل کرد بلکه باید با نگاه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بی شمار کشور بر مشکلات غلبه کنیم.

زاکانی از دولت خود به عنوان دولت اقدام و اصلاح نام برد و افزود: با اقدامات سنجیده و دقیق مسیری را انتخاب خواهیم کرد تا ظرفیت‌های داخلی نمود پیدا کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی، استقلال، عدالت و معنویت باشد تا بتوان ایران را به سمت پیشرفت و توسعه سوق داد و در منطقه و جهان سرآمد شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوری گزیدن از نگاه‌های تک بعدی را زمینه ساز توسعه کشور دانست و گفت: یکی از رویکردهای دولت من برای این موضوع توجه همزمان به اقتصاد و مدیریت است تا با اولویت قرار دادن جهش تولید در این رویکرد کشور بر مدار شایستگی اداره شود.

کد خبر: ۹۳٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha