۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
 ۴۰ درصد ظرفیت های تولیدی تعطیل است/لوکس شدن کالاهای اساسی
رئیسی:

۴۰ درصد ظرفیت های تولیدی تعطیل است/لوکس شدن کالاهای اساسی

ساری- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۴۰ درصد ظرفیت های تولیدی کشور معطل مانده و تعطیل است، گفت: اقتصاد کشور و دریا باید فعال شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در برنامه انتخاباتی شبکه تبرستان مازندران با انتقاد از واگذاری غیراصولی کارخانه نساجی گفت: وضعیت این کارخانه بسیار بد است و با کمک مسئولان شهری و غیرمرتبط بخش هایی از آن فعال شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد ظرفیت تولیدی کشور معطل مانده است، گفت: اقتصاد دریا اگر فعال شود، اشتغال و تولید زیادی ایجاد می کند و با صادرات غیرنفتی می توان بر تولیدات تکیه کرد.

رئیسی با اشاره به کوچکتر شدن سفره های مردم گفت: برخی از کالاهای اساسی برای مردم جنبه لوکس پیدا کرده است و دسترسی به برخی از کالاهای سفره به یک آرزو تبدیل می شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسکن هفت برابر و خودرو هشت برابر گران می شود، گفت: وضعیت جیب و اقتصاد مردم را نگران کرده است و دلیل آن مدیریت بد کشور است.

وی با اظهار اینکه مازندران نیروی انسانی کارآمدی دارد، تصریح کرد: جای جای کشور از نیروهای کارآمد مازندرانی است و روحیه انقلابی و فعال مردم در استان پررنگ است.

رئیسی با عنوان اینکه شرایط استان و کشور خوب نیست، تغییر و تحول را ضروری دانست و گفت: اجرای عدالت محور این تحول است و این مطالبه مردم به شمار می رود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اظهار اینکه تصمیم مردم برای انتخاب رئیس جمهور می تواند در اقتصاد و معیشت مردم تغییر ایجاد کند، افزود: ایجاد تغییر نیازمند برنامه، کارنامه و اراده است زیرا مردم از خط بازی و جناح بازی خسته شدند.

رئیسی یادآور شد: هر جای کشور مدیر بااراده و قوی وجود داشت، مشکل حل شد و امید داریم با همت مردم مازندران و استفاده از نیروی انسانی کارآمد، بدون توجه به نگرش ها با دولت انقلابی و فسادستیز، مشکلات را حل کنیم.

وی با اظهار اینکه باید در دولت با فساد مبارزه و بسترهای فساد را اصلاح کرد، گفت: همه مدیران باید بسترهای فساد و رانت خواری را اصلاح کنند.

کد خبر: ۹۳٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha