۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری استان مرکزی در سال ۱۴۰۰
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خبرداد

افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری استان مرکزی در سال ۱۴۰۰

اراک- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: صدور مجوز ۷۵ مورد تأسیسات گردشگری و بهره برداری از ۲۰ طرح گردشگری از برنامه‌های این اداره‌ کل در سال ۱۴۰۰ است.

مصطفی مرزبان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه برنامه‌های پیش بینی و هدف‌گذاری شده در سال ۱۴۰۰، در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود، مجوز از ۷۵ مورد تأسیسات گردشگری و افتتاح ۲۰ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در استان مرکزی ۷۵۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

مرزبان بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری «گردو» توسط شهرداری اراک، بهره‌برداری از ۵ طرح کاربری تفریحی ورزشی در منطقه نمونه گردشگری «رودشور» زرندیه واقع در ابتدای اتوبان ساوه-- سلفچگان، افتتاح مجموعه هتل اطلس واقع در شهرک صنعتی اراک از جمله این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، همچنین واگذاری مناطق نمونه گردشگری «بوجه» شهرستان خمین و «غار چال نخجیر» شهرستان دلیجان به بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های پیش روی سال جاری این نهاد عنوان کرد

کد خبر: ۹۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha