۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
اصناف غیرضروری و مجتمع‌های تجاری استان سمنان تعطیل می‌شوند
معاون سیاسی استاندار سمنان:

اصناف غیرضروری و مجتمع‌های تجاری استان سمنان تعطیل می‌شوند

سمنان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم کاهش ترددها در سطح شهر و اماکن عمومی گفت: فرمانداران، اصناف غیرضروری را معرفی و مجتمع‌های تجاری با تائید واحد صنفی مربوطه و فرمانداران تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با اشاره به موج افزایشی افراد مبتلابه کرونا اظهار داشت: فرمانداران هر شهرستان، اصناف غیرضروری را معرفی کنند و مجتمع‌های تجاری غیرضروری با تائید واحد صنفی مربوطه و فرمانداران در استان تعطیل شود.

وی با تأکید بر لزوم کاهش تردد مردم در اماکن عمومی، بازارها، مجتمع‌های تجاری و غیره افزود: پایگاه‌های ایست و کنترل برای مقابله با کرونا ویروس در ورودی و خروجی‌های مناطق شهری استان ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی برای مقابله با کرونا ویروس در دستور کار نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان قرار گیرد، اضافه کرد: نقش اصحاب رسانه در راستای تحقق این هدف غیرقابل‌انکار است.

خجسته پور بابیان اینکه پیگیری برای دریافت دستگاه‌های تب سنجی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای انسانی مانند هلال‌احمر و بسیج برای اجرای این طرح و استفاده از ابزارهای بهداشتی در اولویت نخست قرار دارد.

کد خبر: ۹٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha