۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
 مبارزه شیمیایی علف‏های هرز در پنج هزار و ۳۷۰ هکتار از مزارع غلات ساوه انجام شده است
سرپرست حفظ و نباتات سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی:

مبارزه شیمیایی علف‏های هرز در پنج هزار و ۳۷۰ هکتار از مزارع غلات ساوه انجام شده است

ساوه- سرپرست حفظ و نباتات سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی از انجام اقدامات مبارزه شیمیایی علف‏های هرز در پنج هزار و ۳۷۰ هکتار از مزارع غلات ساوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم قدمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از انجام اقدامات  کنترل شیمیایی علف‏های هرز در پنج هزار و ۳۷۰ هکتار از مزارع غلات ساوه خبر داد و اظهار داشت: این اقدام برای پنج هزار هکتار علف هرز مزارع  گندم و جو و ۳۷۰ هکتار از مزارع کلزا صورت گرفته است.

قدمی با بیان اینکه تمام تجهیزات مربوط به عملیات پیش ‏آگاهی آفات درختان میوه اعم از پسته، انار، انگور و درختان سردسیری تهیه و به شهرستان‏ها ارسال شده است گفت: این تجهیزات در عملیات ردیابی و پیش‏ آگاهی آفات درختان میوه و ایستگاه های مشخص شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرپرست حفظ و نباتات سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۹۳ کارشناس بخش دولتی و ۷ کارشناس بخش خصوصی در شهرستان‏ها و مراکز جهادکشاورزی استان به بازدید و پایش مزارع در خصوص سن غلات خواهند پرداخت افزود: با توجه به شرایط اقلیمی موجود تاکنون سن مادر در مزارع گندم و جو شهرستان‏ها به جزء شهرستان ساوه مشاهده نشده است.

کد خبر: ۹٬۳۷۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha