۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
پرداخت ۲۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شرکت هپکو اراک
استاندار مرکزی خبرداد،

پرداخت ۲۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شرکت هپکو اراک

اراک-- استاندار استان مرکزی گفت: با اقدامات وپیگیری های انجام شده، شرکت هپکو اراک در آستانه دریافت ۲هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده عصر روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه های استان مرکزی در اراک اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره بودجه برای خرید دستگاه از شرکت هپکو به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پرداخت شده است.

 وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده تسهیلات بانکی برای پرداخت برای پرداخت به هپکو تامین شود، افزود: قرار بود ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سال گذشته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از شرکت هپکو اراک  خریداری شود که این رقم در سال جاری به ۵۰ دستگاه کاهش یافته است.

 آقازاده خاطرنشان کرد: اکنون هپکو اراک مشکلی برای فروش تولیدات خود ندارد و بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران هر دستگاهی که توانایی تولید آن در این شرکت وجود داشته باشد واردات آن متوقف می شود.

 به گفته استاندار مرکزی، تمام مشکلات هپکو در مدت چهار سال گذشته برطرف شده و اکنون ضمن اینکه اسناد شرکت هپکو اراک آزاد شده، این شرکت از آمادگی لازم برای صدور ضمانت نامه و عقد قرارداد برخوردار است.

کد خبر: ۹۳٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha