۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
استفاده از روش های علمی و محققان برجسته دانشگاه ها در امور شهر| کام کرمانی ها را شاد می کنیم
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان:

استفاده از روش های علمی و محققان برجسته دانشگاه ها در امور شهر| کام کرمانی ها را شاد می کنیم

کرمان- مقدم، نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تشریح برنامه هایش گفت: باید در اداره امور شهر کرمان از روش های علمی و محققان برجسته دانشگاه ها استفاده شود.

امین مقدم در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیریت شهری اظهار کرد: باید تسریع و تسهیل کار مردم، تکریم مردم و اعتماد سازی به عنوان چهار شاخص مهم مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سخت گیری های بی جا، معطل کردن و سر دوانیدن مردم و استفاده از برخی روش های غیر اخلاقی در قبال مردم از جمله مشکلاتی است که باید به موازات مبارزه قاطع و پی گیر با فساد حل شود.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان اظهار کرد: باید در اداره امور شهر از روش های علمی و محققان برجسته دانشگاه ها استفاده شود. یکی از مهم ترین مسائلی که کام مردم را شیرین می کند این است که ببینند و حس کنند که مسئولان در پی خدمت صادقانه، پی گیرانه و عالمانه به آنها هستند. این مساله باعث نشاط مردم می شود.

مناقشات سیاسی و جناحی برای شوراها مضر و ناوراست
مقدم بیان کرد: مناقشات سیاسی و جناحی و ورود در هر اقدامی که اعضای شورای اسلامی را از اتحاد عملی خود دور کند برای این شوراها مضر و ناوراست.

وی بیان کرد: تسهیل زندگی مردم در کارهای مربوط به شهرداری ها، برطرف کردن معضلات شهر و روستا سالم سازی محیط زیست، حفظ اصالت اسلامی در ساخت و سازها، استقراربخشی به جو اسلامی و فرهنگی سالم، پرداختن به نیازهای فوری تر در حین اهتمام به کارهای زیربنایی، اولویت دادن به مناطق مستضعف نشین، تاثیرناپذیری از نفوذ ثروتمندان و جاذبه ثروت، رعایت دقیق قوانین و عدم تخطی از آن با حیله های غیرقانونی، رعایت ویژه محرومان، آلوده نشدن به فساد و اسراف، هدر ندادن بیت المال با تجملات زائد و سفرها و مراسم های غیر لازم، رعایت تقوا و تدبیر و پشتکار و بهره گیری از دانش و تجربه پیشرفت استان کرمان را رقم خواهد زد.

«امین مقدم» کارشناس و مشاور حقوقی، کارشناس قانون تجارت و قراردادهای شرکتهای حقوقی، کارشناس مناقصات، کارشناس قانون تأمین اجتماعی، مبتکر طرح تولد کتاب، کارشناس ارشد فقه و حقوق از دانشگاه تهران، موسس موسسه پژوهشی انتشاراتی ظهور دانایی، فعال در زمینه آموزش با متد بروز تکنولوژی دانش و ساختار حقوقی سازمانها ، فعال در زمینه مدیریت دانش و استاندارهای پیاده سازی مدیریت دانش و حقوق مادی و معنوی شرکتها است.

مقدم با کد ۶۲۵ نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان است.

کد خبر: ۹۳٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha