۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
انتقاد از واردات کالاهای غیراساسی توسط افراد خاص
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

انتقاد از واردات کالاهای غیراساسی توسط افراد خاص

طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برخی خبرها حکایت از واردات کالاهای غیراساسی توسط افراد خاص دارد، گفت: به نظر می‌رسد دولت تصمیمی برای کاهش فشار اقتصادی ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فرهاد طهماسبی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی، گفت: مجلس در بودجه ۱۴۰۰ با اصرار دولت با تخصیص ۸ میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی موافقت کرد تا دولتمردان بهانه‌ای برای گرانی مایحتاج موردنیاز مردم نداشته باشند اما در حال حاضر، هر روز قیمت یکی از کالاها افزایش می‌یابد که رشد بهای سیمان، شکر، مواد شوینده و... نمونه‌ای از این‌ گرانی‌ها است.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد دولت تصمیمی مبنی بر تلاش و برنامه ریزی برای کاهش فشار اقتصادی ندارد و مصمم است آرامش و رضایتمندی در مردم نباشد چراکه تامین مالی موردنیاز برای تهیه کالاهای اساسی انجام شده است.

وی با طرح این پرسش که چرا دولت نمی‌خواهد از فشار اقتصادی بر مردم بکاهد؟ اضافه کرد: برخی خبرها حکایت از واردات کالاهای غیراساسی توسط افراد خاص دارد، با ایجاد منافذ فساد در دولت در مدت باقیمانده سعی می‌شود از حداقل  زمان پیش رو حداکثر سود را ببرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واردات کالاهای غیراساسی، برای افراد خاص سودآوری به همراه دارد این در حالی است که قدرت خرید مردم کاهش یافته و هر روز با گرانی کالاهای اساسی روبه رو هستند.

کد خبر: ۹۳٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha