۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
موضوع مسکن و اشتغال با جهش تولید حل می شود
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

موضوع مسکن و اشتغال با جهش تولید حل می شود

زنجان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه موضوع مسکن و اشتغال اموری هستند که با جهش تولید حل می شود، گفت: زمینه تغییر و تحول در کشور آماده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز زنجان پخش شد، گفت: انتخابات نقش سرنوشت سازی در آینده کشور دارد. 

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد منابع کشور دست رئیس جمهوری است،اظهار کرد آنچه  امروز مشاهده می شود زیبنده ملت رشید ایران نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: استان زنجان از کم آبی رنج می برد و  در این استان ضعف سرمایه گذاری، کیفیت نامناسب جاده ها و ضعف صنایع تبدیلی و تکمیلی داریم. 

زاکانی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی ما باید به دنبال تحقق اهداف انقلاب باشیم، ابراز کرد: اهداف انقلاب آزادی بود. 

وی با بیان اینکه دقت در استقلال کشور جزو اهداف انقلاب است،افزود: ما استقلال سیاسی داریم اما استقلال فرهنگی و استقلال اقتصادی نداریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تحریم یک استراتژی دقیق و حساب شده از سوی آمریکا در برابر ملت ایران است،گفت: آدم نباید از دشمنش انتظار خوبی داشته باشد و در این میان دشمن دشمنی می کند و ما باید عاقل باشیم و راه درست را انتخاب می کنیم. 

زاکانی با بیان اینکه موضوع مسکن و اشتغال اموری هستند که با جهش تولید حل می شوند،ابراز داشت: زمینه تغییر و تحول در کشور آماده است. 

وی با بیان اینکه دولت من دولت اقدام و اصلاح است،گفت: در داخل کشور ما به دنبال این هستیم که با عقلانیت، معنویت و عدالت زمینه تحقق افتخارات و کسب میزان بالایی از استقلال را برای کشور ایجاد کنیم. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای ۹۰ درصد بودجه استان ها خارج از استان ها تصمیم گیری می شود،گفت: مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری در دولت بنده ویژه دنبال می شود.

کد خبر: ۹۳٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha