۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
 مناطق اقتصادی در استان ها ایجاد می شود/ توجه به نهضت خانه سازی
محسن رضایی:

مناطق اقتصادی در استان ها ایجاد می شود/ توجه به نهضت خانه سازی

ساری- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد مناطق اقتصادی در استان ها را برنامه دولت اقدام و تحول ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی عصر یک شنبه در سخنان انتخاباتی در شبکه طبرستان با بیان اینکه نسخه واحد تهران برای استان ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت ها است، گفت: دولت اقدام و تحول با توجه به پتانسیل های هر استان نسخه تحول را تهیه و اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی خاص تمام استان ها است، افزود: اما دلیلی ندارد فولاد که به آب نیاز دارد از سواحل به مناطق خشک منتقل شود و دولت در این زمینه عمل می کند.

وی با عنوان اینکه اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی را به استان ها می دهیم، ایجاد مناطق اقتصادی را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: استان هایی نظیر خراسان می تواند با آسیای مرکزی، کرمانشاه و ایلام و سایر استان ها با کشورهای مختلف تعامل خواهند داشت.

رضایی با اظهار اینکه ۲۵ کشور اروپایی در سرزمین ایران جای می گیرند، خواستار آمدن همه مردم به صحنه شد و گفت: تمام ایران به کارگاه های بزرگ اقتصادی تبدیل می شود و باید جوانان نشاط داشته باشند و از ظرفیت جوانان بهره گیریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تفویض اختیارات در حوزه اقتصاد به استان ها از جمله برنامه ها است، یادآور شد: ما با همه توان پشت سر استانداران خواهیم ماند ولی اجازه می دهیم خودشان تصمیم بگیرند.

رضایی تصریح کرد: اولین توجه ما به اقشار آسیب پذیر شامل معلمان، کارگران و غیره خواهد بود و علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومان، مسئله اشتغال و تولید را رونق می دهیم.

وی با اشاره به نهضت خانه سازی ایرانیان گفت: مردم با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می شوند و ۹۰ درصد تسهیلات توسط بانک ها پرداخت خواهد شد.

وی با اظهار اینکه اقتصاد باید از پایین به بالا بجوشد، گفت: حفظ کرامت خانواده های ایرانی جزو برنامه ها است و برنامه ریزی اقتصاد ایران را عوض می کنیم.

کد خبر: ۹۳٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha