۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
راه اندازی ۵۸ واحد صنعتی در سیستان وبلوچستان
معاون صمت سیستان وبلوچستان خبر داد:

راه اندازی ۵۸ واحد صنعتی در سیستان وبلوچستان

زاهدان - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان از راه اندازی ۵۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۹۲ میلیارد ریال از ابتدای سال ۹۸ تا پایان آبان ماه جاری در این استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، مسعود قائنی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۱۳۹۸ تعداد ۵۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۹۲ میلیارد ریال و اشتغال ۵۱۲ نفر در استان راه اندازی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۷ درصد و از نظر سرمایه گذاری ۱۹ درصد و از نظر اشتغال ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: عمده سرمایه گذاری‌های انجام شده در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی شستشو و دانه بندی شن و ماسه، انواع پروفیل، انواع ملحفه و تشک، آسفالت، کولرگازی، فیلترهوا، دستمال بهداشتی بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان ابراز داشت: بیشترین واحدهای بهره برداری شده مربوط به شهرستان زاهدان با ۲۴ فقره و ایرانشهر با تعداد شش فقره، سیب و سوران با تعداد پنج فقره، هامون با تعداد چهار فقره، نیمروز با تعداد چهار فقره، سراوان با تعداد چهار فقره، چابهار با تعداد سه فقره، خاش با تعداد دو فقره، کنارک با تعداد دو فقره و شهرستان‌های زابل، سرباز، میرجاوه و نیکشهر هر کدام با تعداد یک فقره در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر: ۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha