۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
بدون جراحی بزرگ اقتصادی مشکلات حل نمی‌شود
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

بدون جراحی بزرگ اقتصادی مشکلات حل نمی‌شود

رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اجرای جراحی بزرگ اقتصادی بسیار جدی هستم، چون بدون جراحی بزرگ اقتصادی در کشور نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش بازار، محسن رضایی با بیان اینکه من محسن امام (ره) هستم گفت: امروز باید یک بار دیگر برای شما سربازی کنم لذا هیچ نوع ملاحظه‌ای را در پیش نگرفته و نخواهم گرفت و حقیقت را به شما خواهم گفت و همچنین توانایی‌های خود را در اختیار مردم قرار دادم و حتماً تا شب انتخابات نیز بحث‌های جدیدی با شما مردم خواهم داشت.

وی افزود: به سمتی می‌رویم که سال ۱۴۰۰، سال گشایش ملت ایران و عبور از سختی‌های گذشته باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قبول دارم اعتماد شما به کشور، نظام و دولت مثل بستنی یخی در بیابان بسیار آب رفت، اما دوباره شما این اعتماد را عمل خواهید دید چرا که معتقدم امید دیدنی است و شعار دادنی نیست.

وی گفت: جراحی بزرگ که اعلام کردم در اجرای آن بسیار جدی هستم و بدون جراحی بزرگ در کشور نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم و این جراحی‌های بزرگ را از نهادهای قدرت شروع خواهم کرد و سعی می‌کنم به دلیل اعتمادی که بین من و رهبر انقلاب وجود دارد پیشنهادهای سازنده‌ای را خدمت ایشان می‌دهم؛ چه نهادهایی که منتسب به خود رهبری هستند که همیشه در اختیار دولت‌ها بودند و چه سایر نهادهای قدرت را در چارچوب قانونی خود بازمی گردانم و وظایف آن‌ها را مشخص می‌کنم تا همه در چارچوب قانون عمل کنند.

کد خبر: ۹۳٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha