۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
دولت‌ها نباید امکانات را در مرکز شهرها متمرکز کنند/ تقویت زیرساخت‌های ریلی در زنجان
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

دولت‌ها نباید امکانات را در مرکز شهرها متمرکز کنند/ تقویت زیرساخت‌های ریلی در زنجان

زنجان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت‌ها باید به گونه اقدام کنند که همه امکانات در مرکز شهرها متمرکز نشده و سایر شهرستان‌ها نیز بتوانند از امکانات استفاده کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیر حسین قاضی‌زاده‌هاشمی بعد از ظهر شنبه در گفت‌ وگو با شبکه اشراق زنجان گفت: شرایط امروز کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است. 

وی به مزیت‌های و ظرفیت‌های شهرستان‌های مختلف استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان‌های استان زنجان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه معادن سرب و روی، گردشگری، کشاورزی، صنعت چوب  است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: محدودیت‌هایی برای مردم شهرستان‌های مختلف استان زنجان در حوزه کشاورزی ایجاد شده که باید مدیریت شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهر زنجان مشکل آب دارد، ابراز داشت: سیستم فاضلاب در این شهرستان به خوبی اجرا شده است. 

وی با بیان اینکه سدهای بزرگی در استان زنجان است اما منابع آبی آن به درستی مدیریت نشده است،تاکید کرد: این استان مستعد سیل‌خیزی است که باید مرتفع شود و معادن زیادی در ابهر وجود دارد که باید توسعه یابد و خدابنده نیز دارای دشت‌های وسیعی است و در بخش کشاورزی جایگاه خوبی در کشور دارد. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خرم‌دره مستعد جنگل‌کاری است و شهرستان طارم می‌تواند در صنعت چوب و گردشگری توسعه یابد.

قاضی زاده هاشمی گفت: مهم‌ترین مشکلی که امروز دولت سلام به دنبال اصلاح آن است نوع اداره کشور  است و مشکل امروز ما عزل و نصب مسئولان نیست و نوع اداره کشور است و معتقدیم در دولت سلام امور باید به خود مردم واگذار شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت خوبی در حوزه گردشگری در شهرستان  ماهنشان وجود دارد،ابراز کرد: بخشی از دوران تمدنی ایران در شهرستان سلطانیه است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه استان زنجان در مسیر شبکه ریلی است، افزود: با این وجود تراکم راه‌های ریلی استان کم است و تنها یک مسیر دارد و باید زیرساخت‌های ریلی تقویت شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دولت‌ها باید به گونه اقدام کنند که همه امکانات در مرکز شهرها متمرکز نشده و سایر شهرستان‌ها نیز بتوانند از امکانات استفاده کنند. 

وی گفت: زنجان یکی از استان‌های مستعد کشور بوده و از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است.

کد خبر: ۹۳٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha