۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی برای گذراندن تعطیلات

۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی برای گذراندن تعطیلات

قاره آسیا پر است از مقاصد بکر و جذاب گردشگری که هر یک به تنهایی دنیایی از شگفتی‌ها را در دل خود دارند.

به گزارش بازار، زیبایی‌های آسیا را پایانی نیست! این قاره اعجاب‌انگیز را برخی به معابد چند هزار ساله‌اش، برخی به طبیعت بی‌نقص، برخی به سواحل رؤیایی و برخی هم به معماری‌های خارق‌العاده می‌شناسند. بی شک همین تنوع در جاذبه‌های گردشگری‌ست که آسیا را به عنوان قاره‌ای با فرهنگی غنی و بی‌نقص به دنیا معرفی کرده است. در ادامه با ۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی آشنا می‌شویم...

قاره آسیا پر است از مقاصد بکر و جذاب گردشگری که هر یک به تنهایی دنیایی از شگفتی‌ها را در دل خود دارند. آژانس هواپیمایی ستاره ونک ۳ مقصد خارق‌العاده را برای طرفداران سفر و گردشگری در قاره آسیا گلچین کرده که در ادامه با ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

۱- تور سریلانکا

سریلانکا مقصدی بکر است که نامش با مزارع چای پلکانی عجین شده و هر آنچه را که از سفر در انتظار دارید به صورت یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد. کوه‌های سرسبز با مناظر بی‌بدیل، سواحل حیرت‌انگیز با غروب‌های عاشقانه و حیات‌وحش استثنایی تور سریلانکا را در لیست ۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی قرار می‌دهند.

سریلانکا را بیشتر به جاذبه‌های گردشگری شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا می‌شناسند اما شگفتی‌های این کشور پا را از آنچه که در تصور ما هست فراتر گذاشته و گردشگران را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کنند.

پارک جنگلی یالا در سریلانکا یکی از مکان‌های کمتر شناخته شده اما بی‌نهایت حیرت‌انگیز است که نمی‌توان در مقابل زیبایی‌های آن مقاومت کرد. هتل ALL فوق لوکس با امکانات مدرن، سواحل رؤیایی و حیات وحشی که می‌تواند با پارک‌های طبیعی آفریقای جنوبی رقابت کند از دیدنی‌های یالا هستند.

کمی آن‌طرف‌تر از پارک جنگلی یالا، منطقه گاله میهمانان سریلانکا را با خود به دنیایی پر از هیجان می‌برد. انواع تفریحات آبی مهیج و مناظر زیبا تنها بخشی از جاذبه‌هایی هستند که در گاله گردشگران را سورپرایز خواهند کرد.

معابد شهر کندی، طبیعت حیرت‌انگیز بنتوتا و معابد چند هزارساله در کنار مراکز خرید متنوع در کلمبو نیز هر یک به نوعی سریلانکا را جذاب و دوست‌داشتنی کرده‌اند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با پکیج‌های متنوع برگزارکننده تور سریلانکا در هر چهار فصل سال می‌باشد.

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا

· معبد کلانیا کلمبو

· بد کانگارامایا کلمبو

· معبد بودای بنتوتا

· باغ بریف بنتوتا

· دریاچه بیرا کلمبو

· ساحل لاوینا کلمبو

· سافاری رودخانه مادوگانگا

· سواحل زیبای بنتوتا

· پارک جنگلی یالا

· تفریحات آبی گاله

· تفریحات آبی میریسا

· قایق سواری در میریسا

· تفریحات ساحلی بنتوتا

· باغ وحش فیل‌ها

· قلعه سیگریا

۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی برای گذراندن تعطیلات

۲- تور نپال

تور نپال مقصد بعدی ست که در میان ۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی قرار می‌گیرد. نپال کشوری کمتر شناخته شده در میان گردشگران است. این کشور جذاب و بکر در همسایگی هندوستان قرار گرفته و به لطف رشته‌کوه‌های هیمالیا دارای طبیعتی بکر و خارق‌العاده زیبا می‌باشد.

 هر چند که کوهنوردان و عاشقان طبیعت بیشترین تعداد گردشگران نپال را تشکیل می‌دهند اما طرفداران مقاصد ساحلی هم می‌توانند تعطیلاتی رؤیایی را در این کشور تجربه کنند. شهر کاتماندو از شهرهای جذاب نپال است که ساختمان‌های مدرن با فضای سنتی ترکیبی عجیب و در عین حال زیبا به آن بخشیده‌اند.

پخارا از دیگر مقاصد گردشگری در نپال است که به سبب داشتن کوهستان‌های مرتفع، جاده‌های سرسبز و رودخانه‌های خروشان در بین گردشگران معروف شده است.

 آژانس هواپیمایی ستاره ونک برگزارکننده تور متفاوت نپال می‌باشد. این تور به صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار شده و تمامی روزهای تور برنامه‌ریزی دقیق و منظم دارد.

بازدید از معابد نپال، روستاهای سرسبز با جاده‌های گردشگری، تله کابین سواری بر فراز جنگل، سافاری با فیل، قایق‌سواری در دریاچه‌های رؤیایی و ... بخشی از تفریحاتی هستند که در تور نپال آژانس هواپیمایی ستاره ونک تجربه خواهید کرد.

جاذبه‌های گردشگری نپال

· میدان دوربار

· معبد پاشوپاتینات

· میراث جهانی پاتان

· معبد کریشنا

· صومعه بودایی رودرا وارنا ماهاویار

· پارک ملی چیتوان

· قله آناپورانا

· فیل سواری

۳- تور مالدیو

بی شک تور مالدیو پکیجی آشناتر از سریلانکا و نپال برای گردشگران است. بیشتر افرادی که به مالدیو سفر کرده‌اند آن را به سرزمین عجایب تشبیه می‌کنند. سرزمینی که در آن همه چیز به طرز باورنکردنی رؤیایی ست.

هتل‌های خارق‌العاده‌ای که بر روی آب ساخته شده‌اند و با مدرن‌ترین امکانات از گردشگران پذیرایی می‌کنند، رستوران‌های زیرآبی که فضایی حیرت‌انگیز دارند، سواحل رنگارنگ و تفریحات آبی متنوع همه و همه از جاذبه‌های جزیره مالدیو به شمار می‌روند.

تور مالدیو آژانس هواپیمایی ستاره ونک پکیجی کامل است که پرواز با بهترین ایرلاین‌های بین‌المللی و اقامت در لوکس‌ترین هتل‌ها را شامل می‌شود. همچنین ترانسفر با قایق‌های تندرو یا هواپیمایی دریایی و بیمه مسافرتی از دیگر خدمات تور مالدیو هستند.

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

· ساحل مصنوعی مالدیو

· رستوران زیر آب مالدیو

· جزیره وادهو

· جزیره مافوشی

· موزه ملی مالدیو

· خانه وال

· کاخ مولی آگه

· جزیره باتول

۳ مقصد خارق‌العاده آسیایی برای گذراندن تعطیلات

برای رزرو تور مالدیو، تور نپال و تور سریلانکا با همکاران تور در آژانس‌های هواپیمایی ستاره ونک به شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ در تماس باشید.

کد خبر: ۹۳٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha