۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
۵ طرح دانش بنیان حوزه انرژی و کشاورزی در گلستان حمایت می شود
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب:

۵ طرح دانش بنیان حوزه انرژی و کشاورزی در گلستان حمایت می شود

گرگان- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب گفت: پنج طرح دانش بنیان حوزه آب، برق و کشاورزی در گلستان حمایت می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، محمد ولی علاءالدینی اظهار کرد: شرکت مادر تخصصی ساتکاپ مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق را به عهده دارد و از گذشته تاکنون پشتیبانی صنعت آب و برق را در کشور انجام می دهد.

وی افزود: علاوه بر حدود ۱۹۰ شرکت دولتی که تحت پوشش و سهام‌داری شرکت مادر تخصصی ساتکاب قرار دارند، ۱۰۰ شرکت بخش خصوصی هم با ما همکاری می کنند و در ماموریت جدید ساتکاپ، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استفاده از این دانش در صنعت آب و برق را نیز بر عهده دارد.

علاءالدینی بیان کرد: از بین این  شرکت ها، حدود پنج شرکت که مورد نیاز صنعت آب و برق  بود انتخاب شد و گلستان به دلیل اینکه تفکر توسعه ای و تخصص در مدیریت شرکت آب منطقه ای آن وجود دارد به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح ها انتخاب شد که فرصت مناسبی برای استان است که این پروژه ها اجرائی شود.

وی بیان کرد: گلخانه تاریک، رصد حریم رودخانه ها و سواحل توسط پهپاد، مدیریت یکپارچه حوضه آبریز مبتنی بر اندازه گیری از منابع تا مصارف از جمله این طرح ها ست.

مدیر عامل ساتکاپ افزود: منابع مالی این طرح ها از حوزه های دانش بنیان، توسط سازمان مدیریت و .. تامین می شود و امیدواریم که بتوانیم استان گلستان را به عنوان پایلوت در چند پروژه که در سطح ملی هست معرفی کنیم.

کد خبر: ۹۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha