۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
رهاورد توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید است
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:

رهاورد توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید است

یاسوج- نامزدسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهاورد توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیشب در گفتگو با مردم کهگیلویه و بویراحمد از شبکه استانی دنا افزود: در سفر سال گذشته به این استان با نشست هایی که با مسئولان و مردم این استان برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که با کمک همین مردم، جوانان، نخبگان و فرهیختگانِ بومی، زمینه های توسعه این استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه ما می توانیم از جنگلها، طبیعت و معادن این استان درآمد زایی مطلوبی داشته باشیم، اظهار داشت: از این ظرفیت ها همچون درآمد نفت می توان بهره برداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: ظرفیت های گردشگری، گیاهان دارویی، جنگل های بلوط و آبزی پروری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم زیرساخت های لازم برای توسعه این ظرفیت ها مهیا شود و رفع مشکل بیکاری با توسعه صنعت گردشگری، آبزی پروری، کشاورزی، دامداری و باغداری در دستور کار دولت بنده قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت کشاورزی بی نظیری برخوردار است و باید صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی در این استان را توسعه دهیم، چرا که در صورت توسعه صنایع تبدیلی می توانیم شاهد رشد کشاورزی و باغداری در این استان باشیم.

کد خبر: ۹۳٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha