۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
تولید ۹ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد

تولید ۹ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی

بوشهر- عبدی، مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از تولید بیش از ۹ میلیارد متر مکعب گاز در این پالایشگاه خبر داد.

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های پارس جنوبی است و نقش مهم و موثری در تولید گاز در این منطقه استراتژیک دارد.

وی افزود: نقش متخصصان داخلی در موفقیت‌های مجموعه پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی غیر قابل انکار است و بویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک‌های ارزشمندی در مسیر موفقیت و سربلندی این پالایشگاه داشته‌اند.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار کرد: علاوه بر تولید گاز، سایر مواد نیز در این مجموعه تولید می‌شوند که تولید مواد بودارکننده در یکسال اخیر از رشد محسوسی برخوردار بوده است.

عبدی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۵۳۰ هزار تن مواد بودار کننده در این پالایشگاه تولید شده که نسبت به سال قبل از آن، بیش از ۱۵۰ درصد رشد در تولید داشته‌ایم که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

وی از تولید بیش از ۹ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی خبر داد و گفت: در سال ۹۹ بیش از ۹ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و فرآورش شده که نشان دهنده تلاش بی‌وقفه متخصصان داخلی در عرصه تولید است.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی اضافه کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده و برای تولید حداکثری در این مجموعه و تحقق شعار سال از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

کد خبر: ۹۳٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha