۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
۲۷درصد به ظرفیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین افزوده می‌شود
معاون اداره کل راهداری قزوین:

۲۷درصد به ظرفیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین افزوده می‌شود

قزوین- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: در سال جاری با افتتاح ۹ مجتمع خدماتی رفاهی جدید، ۲۷ درصد به ظرفیت مجتمع های استان افزوده می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، فیاض بیگدلی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳باب مجتمع خدماتی رفاهی در این استان در حال بهره برداری و ارایه خدمات به مسافران و رانندگان هستند که  با افتتاح مجتمع های جدید این تعداد تا پایان سال جاری به ۴۲ باب افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مجتمع های در حال ساخت با مجموع مساحت ۲۴۹هزار متر مربع و با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد در حاشیه راه های این استان در حال احداث و آماده سازی جهت بهره برداری هستند.

بیگدلی ادامه داد:در این مجتمع ها تمام امکانات مورد نیاز مسافران و رانندگان، شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، رستوران، تعمیرگاه خدمات خودرویی و فروشگاه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: هر ۹ مجتمع جدید مجهز به طرح کهاب(کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) هستند که برای صرفه‌جویی اقتصادی با اهداف زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

به گفته بیگدلی مجتمع های خدماتی رفاهی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی و پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر ۱۸ فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی  صادر شده و تعداد دیگری مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت هستد که این تعداد نیز پس از پایان ساخت در سال های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

کد خبر: ۹۲٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha