۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
۶۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در اردبیل تأمین و توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:

۶۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در اردبیل تأمین و توزیع شد

اردبیل- مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از تامین و توزیع بیش از ۶۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی طی اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

سید حجت مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۶۷ میلیون و ۲۴۴ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح اردبیل توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش مصرف مشاهده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه اردیبهشت ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل مقدار مصرف بنزین موتور، هفت درصد افزایش و نفت سفید با ۲۸ درصد کاهش همراه بوده است، اظهار کرد: مصرف بخش غیر نیروگاهی نیز افزایش ۱۲ درصد را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

مدنی درصد میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در مدت مذکور را در بخش‌های حمل و نقل ۶۷ درصد، حرارتی سه درصد، برق نیروگاه ۱۷ درصد، کشاورزی ۱۰ درصد، صنایع یک درصد و پروژه‌ها دو درصد اعلام کرد.

توزیع ۱۲۰۰ تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۱۲۰۰ تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان اردبیل به‌صورت الکترونیکی توزیع شده است.

مدنی درباره مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی و اجرای مطلوب این طرح در منطقه اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری یک هزار و ۱۶۹ تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۹ درصد کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف به آدرس اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کرده و سیلندر گاز مایع را با نرخ مصوب دولتی از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

مصرف بنزین موتور در اردبیل به ۲۷ میلیون لیتر رسید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف بنزین موتور طی اردیبهشت ماه سال جاری در سطح منطقه اردبیل به ۲۷ میلیون لیتر رسیده است.

مدنی بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۶ میلیون و ۸۸۲ هزار لیتر بنزین موتور در سطح منطقه اردبیل عرضه شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری میزان مصرف بنزین یورو ۴ در منطقه اردبیل نزدیک به ۱۰ میلیون لیتر بوده است.

مصرف نفت‌گاز یورو ۴ طی اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۲۰ میلیون لیتر
مدیر منطقه اردبیل با اشاره به سامانه پاسخگوئی به شکایات مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره تماس ۰۹۶۲۷ که به‌صورت بیست و چهار ساعته آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات مشتریان و هم استانی‌های عزیز است، از خدمات صاحبان و مالکان مجاری عرضه در جهت تامین و توزیع بموقع فرآورده‌های نفتی تقدیر و تشکر کرد.

مدنی بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۹ میلیون لیتر نفتگاز از طریق خط لوله از انبار نفت اردبیل به نیروگاه یاد شده انتقال یافت که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد کاهش داشته است.

وی درباره نفت‌گاز بخش غیر نیروگاهی نیز تصریح کرد: مصرف نفت‌گاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده نزدیک به ۳۱ میلیون لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه اردبیل در خصوص مصرف نفتگاز یورو ۴ بیان کرد: مصرف نفت‌گاز یورو ۴ طی اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۲۰ میلیون لیتر بوده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۶۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی در پایان سوخت اصلی نیروگاه را گاز طبیعی و سوخت پشتیبان را نفت‌گاز اعلام کرد.

کد خبر: ۹۲٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha