۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
بهره‌برداری از ۱۳ واحد تولیدی پیش از موعد مقرر در اردبیل
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۳ واحد تولیدی پیش از موعد مقرر در اردبیل

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری مداوم ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده است.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شرکت شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل با ارائه تسهیلات و مشوق‌های حمایتی سعی می‌کند تا از صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان عرصه کارآفرینی حمایت همه‌جانبه‌ای را انجام دهد.

وی با بیان اینکه با اقدامات حمایتی و تلاش سرمایه‌گذاران بیش از ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی پیش از موعد و زمان مقرر آماده بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: همچنان تلاش بر این است تا این مجموعه‌های تولیدی با زیرساخت‌های فراهم شده در شهرک‌های صنعتی به ویژه کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری آماده بهره‌برداری شده تا فرصت اشتغال و کارآفرینی فراهم آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل عمده مشوق‌ها را مربوط به معافیت‌های مالیاتی و همچنین تقسیط واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاران از این طرح‌های حمایتی و مشوق‌ها استقبال خوبی را کردند به طوری که در یک سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب این طرح‌های حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت‌های همه‌جانبه انجام شده است.

اهلی افزود: همچنان رویکرد شهرک‌های صنعتی آزادسازی قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی و همچنین واگذاری آن‌ها به سرمایه‌گذاران واقعی است تا به نوعی از تضییع حقوق بیت‌المال جلوگیری شده و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در جلساتی که با حضور دریافت‌کنندگان زمین و دارندگان قراردادها به انجام رسیده، ۳۰ طرح صنعتی و زمین واگذار شده به آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته که از بین آنها ۱۰ قرارداد فسخ و برای مابقی قراردادها نیز زمان مشخص شده تا اقدام به فعالیت و انجام کارهای مقدماتی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل به راه‌اندازی کلینیک‌های کسب و کار در شهرک‌های صنعتی با رویکرد عارضه‌یابی و رفع موانع تولید اشاره کرد و ادامه داد: نقش این کلینیک‌ها در فعال‌سازی و کمک به افزایش تولید واحدهای راکد و نیمه‌ فعال بسیار ارزشمند و مؤثر بوده است.

کد خبر: ۹۲٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha