۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
توقع مردم سوار شدن به خودروهای باکیفیت است/ مخالف واردات خودرو هستم
نماینده مردم گرگان در مجلس در گفتگو با بازار:

توقع مردم سوار شدن به خودروهای باکیفیت است/ مخالف واردات خودرو هستم

سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: صنعت خودروسازی ما حتماً باید به ارتقای کیفیت ساخت خودرو توجه کند و اگر ما خودروهای با کیفیت تولید کنیم، مطمئناً مردم ما کمتر سراغ خودروهای خارجی می روند. 

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره آزادسازی خودرو، اظهار داشت: بنده موافق این موضوع نیستم که واردات خودرو آزاد شود.‌ 

وی تاکید کرد: ما خودمان صنعت خودروسازی در کشورمان داریم و یکی از مشکلات اصلی کشورمان بیکاری است و اگر واردات خودرو به صورت بی رویه آزاد شود، مردم به واسطه آنکه فاصله استاندارد بین خودروهای خارجی و خودروهای داخلی بسیار زیاد است، شاید دیگر تمایلی به خرید خودروهای داخلی نداشته باشند و این مسئله منجر به تعطیلی صنعت خودروسازی خودمان و بیکاری جمع زیادی از افراد می‌شود. 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین باید در وهله اول به تقویت مقوله اشتغال در کشور توجه شود. از سوی دیگر باید کیفیت و ارتقای استاندارد خودروسازی ما افزایش پیدا کند و توقع مردم این است که خودروهای باکیفیت سوار شوند و این حداقل خواسته آنان است و باید عملیاتی شود و حتما شرکت‌های خودروسازی داخلی باید به این مسئله توجه کنند. 

وی ادامه داد: در صنعت خودروسازی ما حتماً باید به ارتقای کیفیت ساخت خودرو توجه شود و اگر ما خودروهای با کیفیت تولید کنیم، مطمئناً مردم ما کمتر سراغ خودروهای خارجی می روند. 

سنگدوینی بیان کرد: کشور ما توانمندی های زیادی دارد و وقتی ما می‌توانیم موشک و تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفته را با امکانات داخلی خودمان بسازیم، آیا نمی توانیم خودروی با کیفیت داخلی بسازیم؟ قطعا می‌توانیم. 

وی تاکید کرد: بنده با واردات بی رویه خودرو به ویژه در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، مخالف هستم.

کد خبر: ۹۲٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha