۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تست کرونا در ورودی استانها /استانداری تهران:قرنطینه ای در کار نیست
انتشار شایعات قرنطینه ای در فضای مجازی

تست کرونا در ورودی استانها /استانداری تهران:قرنطینه ای در کار نیست

از ورودی های استان تهران خبر می رسد که مسئولان وزارت بهداشت و درمان همچنان روال عادی تست کرونا را از مردم در عوارضی ها می گیرند و هیچ خبری هم از قرنطینه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار،مستقر بودن نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و اورژانس در محل ورودی و خروجی استانها و عوارضی ها سرعت گرفتن تست کرونا را به دلیل کمتر شدن خروج و ورود مسافران افزایش داده است .این اقدام در حالی رو به افزایش گذاشته است که امروز صبح شابغاتی مبنی بر قرنطینه در برخی فضاهای مجازی منتشر شده بود.

البته در یکی از این شایعات به نقل از دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام شده که تمام مسیرهای ورودی به استان تهران در اتوبان قم، کرج، جاده چالوس، جاده هراز و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

البته دقایقی پیش استانداری تهران با رد برخی اخبار جعلی و کذب مبنی بر قرنطینه تهران اعلام کرد: مصوبات جدید ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تا عصر امروز شنبه پس از تصویب در ستاد ملی آن اعلام خواهد شد.

امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اعلام این خبر گفت: قرار است امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شود و مصوبات ضد کرونایی ستاد عملیات کلان شهر تهران در آن به تصویب برسد.

کد خبر: ۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha